GuidZP400 |
cebfba1e-e1e5-4d9d-aa0e-81c5567e3235
|
Biuletyn |
590542-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Śląska
|
Regon |
00000163700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Akademicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322371334,
|
Zamawiajacy fax |
322371334
|
Zamawiajacy email |
IA1@polsl.pl ,
|
Adres strony url |
www.polsl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.polsl.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Oferty w formie elektronicznej należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej należy przesyłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r.- Prawo Pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, portiernia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/77/MW
|
Numer referencyjny |
IA1/D/20/77/MW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż rolet w podziale na 4 części: CZĘŚĆ 1 - Dostawa i montaż rolet okiennych w prowadnicach, CZĘŚĆ 2 - Dostawa i montaż rolet wewnętrznych, CZĘŚĆ 3 - Dostawa i montaż żaluzji aluminiowych, CZĘŚĆ 4 - Dostawa rolet wewnętrznych. 2. CPV: 39.51.54.10 – 2 Rolety wewnętrzne, CPV: 39.51.54.30 – 8 Żaluzje weneckie. 3. Termin wykonania zamówienia: CZĘŚĆ 1: do 30 dni od dnia zawarcia umowy, CZĘŚĆ 2 i 4: do 14 dni od dnia zawarcia umowy, CZĘŚĆ 3: do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - chyba, że Zamawiający będzie posiadał dokumenty dotyczące Wykonawcy lub będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentu, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenia te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż rolet okiennych w prowadnicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę rolet wewnętrznych – 4 komplety
Dokładny opis przedmiotu zamówienia:
• rolety wewnętrzne materiałowe naokienne w kasecie z prowadnicami
• kolor prowadnic – biały
• kolor materiału – jasny szary – odcień do uzgodnienia z użytkownikiem
• materiał poliestrowy – przepuszczalność światła min. 40% max 50%
• obsługa ręczna – strona do uzgodnienia
• rolety montowane do ramy okiennej (klejone)
1 komplet rolet składa się z zestawu o wymiarach (szerokość/wysokość cm ±5%):
- szer. 60 cm x wys. 130 cm - 2 szt.
- szer. 137 cm x wys. 50 cm - 1 szt.
2. CPV: 39.51.54.10 – 2 Rolety wewnętrzne. 3. Termin wykonania zamówienia do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż rolet wewnętrznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę rolet wewnętrznych – 5 sztuk
Dokładny opis przedmiotu zamówienia:
• roleta materiałowa wolno wiszące bez kasety
• montowana do ściany
• obsługa ręczna
• kolor materiału – tkanina ze srebrną powłoką gumową odbijająca promienie słoneczne w kolorze grafitowym – odcień do uzgodnienia z użytkownikiem
• pełne zaciemnienie
• wymiary rolety:
- szer. 175 cm x wys. 250 cm - 5 szt.
2. CPV: 39.51.54.10 – 2 Rolety wewnętrzne. 3. Termin wykonania zamówienia do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż żaluzji aluminiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515430-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żaluzji aluminiowych – 3 komplety
Dokładny opis przedmiotu zamówienia:
• żaluzje poziome aluminiowe montowane w przestrzeń między listwy przyszybowe
• rynna górna aluminiowa o konstrukcji płaskiej wraz z mechanizmem sterującym j.w. w kolorze srebrnym
• szerokość lameli 25 mm
• lamele wykonane z materiału aluminiowego
• kolor lameli srebrny – odcień do uzgodnienia z użytkownikiem.
• prowadzenie żaluzji przy po mocy łańcuszka sterującego
• mechanizm samosterujący
• standardowe wyposażenie żyłkowe
1 komplet żaluzji składa się z zestawu o wymiarach:
- szer. 1008 mm x wys. 1314 mm – prawe – 1 szt.
- szer. 1008 mm x wys. 1314 mm – lewe – 1 szt.
- szer. 1008 mm x wys. 395 mm – prawe – 1 szt.
- szer. 1008 mm x wys. 395 mm – lewe – 1 szt.
2. CPV: 39.51.54.30 – 8 Żaluzje weneckie. 3. Termin wykonania zamówienia do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rolet wewnętrznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę rolet wewnętrznych – 1 komplet
Dokładny opis przedmiotu zamówienia:
• rolety wewnętrzne, montowane bezinwazyjnie, w kasecie płaskiej PCV białej z prowadnicami
• materiał - przepuszczalność światła min. 40% max 50%
• kolor szary – odcień do uzgodnienie z użytkownikiem
• obsługa ręczna - strona do uzgodnienia z użytkownikiem
1 komplet rolet składa się z zestawu o wymiarach:
- szer. 1180 mm x wys. 1380 mm – 2 szt.
- szer. 795 mm x wys. 1380 mm – 2 szt.
- szer. 1180 mm x wys. 415 mm – 2 szt.
- szer. 795 mm x wys. 415 mm – 2 szt.
2. CPV: 39.51.54.10 – 2 Rolety wewnętrzne. 3. Termin wykonania zamówienia do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| |