GuidZP400 |
1755c1e5-7a8c-42fb-be9d-397eb5633ec6
|
Biuletyn |
591035-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Łomża
|
Regon |
52513900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Stary Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
862 156 711
|
Zamawiajacy fax |
862 156 706
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@um.lomza.pl
|
Adres strony url |
http://www.lomza.pl/bip/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.lomza.pl/bip/index.php?k=1469
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.lomza.pl/bip/index.php?k=1469
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej i złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r.-Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2020 poz. 1041 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Łomży, Pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża Pokój nr 102 (sekretariat Zastępców Prezydenta Miasta) I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa laptopów do obsługi Rady Miejskiej Łomży
|
Numer referencyjny |
WIT.2600.25.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 24 sztuk nowych laptopów wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, z przeznaczeniem do wykorzystania w pracy biurowej oraz połączeń zdalnych przy wykorzystaniu sieci Internet przez radnych Rady Miejskiej Łomży.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
16
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji nie dłuższy niż 16 dni od daty podpisania umowy. Termin jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej –zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Do formularza ofertowego (sporządzonego wg załącznika nr 1 do SIWZ) Wykonawca dołącza:
2.1. Uzupełniony formularz rzeczowo – cenowy stanowiący – wg załącznika nr 1a do SIWZ,
2.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 2 (oświadczenie składane jest w oryginale),
2.3. Pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej - w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy – (jeśli dotyczy).
2.4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych - (jeśli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
2. Możliwości zmiany zawartej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp.
3. Pozostałe okoliczności dokonania zmiany umowy reguluje umowa, o której mowa w pkt 1.
|
IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
jeżyk polski
|
IV 4 5 okres |
30
|