Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu i aparatury medycznej dla Pracowni Tomografii Komputerowej Zakładu Radiologii Ogólnej, Zabiegowej i Neuroradiologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego

Publication date 2020-09-30
End date 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591157-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu i aparatury medycznej dla Pracowni Tomografii Komputerowej Zakładu Radiologii Ogólnej, Zabiegowej i Neuroradiologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - 28 zadań

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa19a2c1-22d0-46a2-93d9-950612c53edd
Biuletyn 591157-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Regon 28901200000000
Zamawiajacy adres ulica Borowska
Zamawiajacy adres numer domu 213
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-556
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 734 24 77,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@usk.wroc.pl,
Adres strony url www.usk.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://usk-wroc.logintrade.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://usk-wroc.logintrade.net
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://usk-wroc.logintrade.net
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu i aparatury medycznej dla Pracowni Tomografii Komputerowej Zakładu Radiologii Ogólnej, Zabiegowej i Neuroradiologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego
Numer referencyjny DZP.242.302.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu i aparatury medycznej dla Pracowni Tomografii Komputerowej Zakładu Radiologii Ogólnej, Zabiegowej i Neuroradiologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - 28 zadań
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu b) Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy). c) Katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski, opisane, którego zadania dotyczą
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty; 2) Formularz cenowy 3) Zestawienie wymaganych parametrów technicznych 4) oświadczenia wymienione (Załącznik nr 4 i 6); 5) Dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 467,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy czterysta sześćdziesiąt siedem zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Dla poszczególnych zadań: Lp. Numer zadania Wartość wadium 1. Pakiet 1 5 830,00 2. Pakiet nr 2 603,00 3. Pakiet nr 3 420,00 4. Pakiet nr 4 138,00 5. Pakiet nr 5 56,00 6. Pakiet nr 6 15,00 7. Pakiet nr 7 58,00 8. Pakiet nr 8 55,00 9. Pakiet nr 9 200,00 10. Pakiet nr 10 19,00 11. Pakiet nr 11 8,00 12. Pakiet nr 12 210,00 13. Pakiet nr 13 33,00 14. Pakiet nr 14 26,00 15. Pakiet nr 15 4,00 16. Pakiet nr 16 12,00 17. Pakiet nr 17 6,00 18. Pakiet nr 18 211,00 19. Pakiet nr 19 216,00 20. Pakiet nr 20 98,00 21. Pakiet nr 21 50,00 22. Pakiet nr 22 60,00 23. Pakiet nr 23 24,00 24. Pakiet nr 24 400,00 25. Pakiet nr 25 93,00 26. Pakiet nr 26 13,00 27. Pakiet nr 27 567,00 28. Pakiet nr 28 42,00 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DZP.242.302.2020 Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu i aparatury medycznej dla Pracowni Tomografii Komputerowej Zakładu Radiologii Ogólnej, Zabiegowej i Neuroradiologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu – dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny zostać załączone do oferty w postaci elektronicznej w formie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy: 1) nastąpi zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest bezpośrednio związana z przedmiotem zamówienia wynikającym z niniejszej umowy, 2) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, 3) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego, 4) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron (gospodarcze, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które w bezpośredni sposób wpłyną na okoliczności realizacji umowy. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 powyżej, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową. 6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 7. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku nieprzyznania środków od podmiotów trzecich, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia zakupu tomografu komputerowego objętego odrębnym postępowaniem przetargowym, w terminie do dnia ______ (ostatni dzień obowiązywania umowy) nie później niż 30 dni od dnia pozyskania informacji o braku dofinansowania.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku nieotrzymania środków finansowych na zakup tomografu komputerowego objętego odrębnym postępowaniem przetargowym z Ministerstwa Zdrowia lub otrzymania w niewystarczającej wysokości.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 1- 1 zadanie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 6 - 1 zadannie
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 7 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 8 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 9 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 10 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 11 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 12 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 12- 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 14 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 15 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 16 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet 18- 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 18 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 18 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 19 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 20 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 21 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 22 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 23 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 24 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet nr 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 25 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 26 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet nr 27
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 27 - 1 zadanie
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet nr 28
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacji zamówienia na okres do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia do 50 dni od daty złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis pakiet nr 28 - 1 zadanie
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)