GuidZP400 |
44d3c030-f52d-494d-a742-332f15dd28a3
|
Biuletyn |
588903-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu
|
Regon |
01126394600536
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sztabowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-321
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 710 72 00,
|
Zamawiajacy fax |
71 710 72 01
|
Zamawiajacy email |
dzp.wr@amw.com.pl,
|
Adres strony url |
https://amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://amw.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://amw.eb2b.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Mienia Wojskowego - Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYKONANIE TABLIC I BANERÓW WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM ORAZ WYKONANIE DRUKU SOLWENTOWEGO NA NOŚNIKU TYPU FOLIA SAMOPRZYLEPNA Z DOSTAWĄ I WYKLEJENIEM NA NIERUCHOMOŚCIACH Z ZASOBU ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU
|
Numer referencyjny |
DZP-OX.2610.487.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
WYKONANIE TABLIC I BANERÓW WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM ORAZ WYKONANIE DRUKU SOLWENTOWEGO NA NOŚNIKU TYPU FOLIA SAMOPRZYLEPNA Z DOSTAWĄ I WYKLEJENIEM NA NIERUCHOMOŚCIACH Z ZASOBU ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie udzielane jako część zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Informacje na temat katalogow |
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
• Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
• Zakończenie: do 18 m-cy od zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w razie pełnego wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy.
Zamówienie publiczne będzie realizowane sukcesywnie, na podstawie pojedynczych zleceń – zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wprowadzenia – zgodnie z § 12 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2020-11-06T00:00:00+01:00
|