Dostawa tuszy, tonerów do faksów, drukarek atramentowych i laserowych oraz tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych

Publication date 2020-09-30
End date 2020-10-13 00:00:00
Instytucja 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591051-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy, tonerów do faksów, drukarek atramentowych i laserowych oraz tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych w asortymencie i ilości wskazanej w Załączniku nr 1 SIWZ – Formularz ofertowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część nr 1 - dostawa tuszy i tonerów dla Służby Sprzętu Łączności i Informatyki;
Część nr 2 – dostawa tuszy i tonerów dla Sekcji Wychowawczej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 27310e1f-e2ed-48ed-a915-64ba319cbbf6
Biuletyn 591051-N-2020
Zamawiajacy nazwa 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 34090172500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okólna
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 43 35 40,
Zamawiajacy fax 261 43 36 60
Zamawiajacy email 12wog@ron.mil.pl,
Adres strony url www.12wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.12wog.wp.mil.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Tak, pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, Kancelaria Jawna - godziny pracy 7:00 - 15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tuszy, tonerów do faksów, drukarek atramentowych i laserowych oraz tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych
Numer referencyjny P/34/IW/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy, tonerów do faksów, drukarek atramentowych i laserowych oraz tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych w asortymencie i ilości wskazanej w Załączniku nr 1 SIWZ – Formularz ofertowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część nr 1 - dostawa tuszy i tonerów dla Służby Sprzętu Łączności i Informatyki; Część nr 2 – dostawa tuszy i tonerów dla Sekcji Wychowawczej.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Faktyczny termin wykonania będzie ustalony zgodnie z kryteriami oceny ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2.3.1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie (lub wykonywanie) w ciągu ostatnich trzech lat przed datą upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy, dla poszczególnej części, odpowiadającej swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia wykonanej na rzecz jednego Odbiorcy, o wartości brutto: Część 1 - nie mniejszej niż 500. 000, 00 zł, Część 2 – nie mniejszej niż 9.000,00 zł potwierdzone dowodami, że dostawa została lub jest wykonywana należycie. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę. Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotowego postępowania, zobowiązany jest wykazać wykonanie / wykonywanie ww. dostaw na rzecz odbiorcy, jednej dostawy na najwyższą z kwot określonych jako warunek udziału w postępowaniu wymaganych dla części, na które składana jest oferta.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Druk wzoru wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. certyfikaty potwierdzające, że proces produkcyjny i dystrybucji oferowanych materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 14001 oraz 9001 lub równoważnymi. 2. przypadku zaoferowania produktów równoważnych spełniających warunki opisane w SIWZ - dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność technicznych (raport z testów wydajności wykonany przez jednostkę niezależną od producenta, która posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji znajdującego się na ul. Szczotkarskiej 42, 01-382 Warszawa), mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 wkładów atramentowych, wraz z wydanymi przez w\w podmiot raportami z testów wydajności posiadającymi w swej treści wszystkie informacje dotyczące warunków przeprowadzonych badań i mający wpływ na ich wynik. Przez podmiot uprawniony do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów ww. norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, to zaświadczenie podmiotu zewnętrznego, niezależnego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie zaakceptuje potwierdzenia równoważności zaoferowanych materiałów poprzez załączenie do oferty wyników z testów wydajności mierzonych zgodnie z ww. normami ISO wystawionych przez producenta materiału eksploatacyjnego. 3. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie naruszają praw własnościowych i patentowych producenta urządzeń drukujących do których zostały przeznaczone oraz że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: Część nr 1 – 16.700,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy siedemset 00/100), Część nr 2 – 280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie: 1.1. zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, kolejny podwykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków w zakresie wymaganym od Wykonawcy, pod rygorem nie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę podwykonawcy (jeśli dotyczy) 1.2. zmiany oferowanych materiałów na materiały o parametrach lepszych niż oferowane (przy zachowaniu dotychczasowej ceny), jeżeli w trakcie realizacji umowy oferowane materiały zostały wycofane z rynku lub zastąpione nowszą technologią. 2. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają zachowania pisemnej formy, uzgodnionego i podpisanego przez strony aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-10-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa tuszy i tonerów dla Służby Sprzętu Łączności i Informatyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy, tonerów do faksów, drukarek atramentowych i laserowych oraz tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych w asortymencie i ilości wskazanej w Załączniku nr 1 SIWZ – Formularz ofertowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa tuszy i tonerów dla Sekcji Wychowawczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy, tonerów do faksów, drukarek atramentowych i laserowych oraz tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych w asortymencie i ilości wskazanej w Załączniku nr 1 SIWZ – Formularz ofertowy
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)