GuidZP400 |
17fe1599-46da-4723-a211-c1a6536ed28f
|
Biuletyn |
592160-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Senatu
|
Regon |
00139380011000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226949035
|
Zamawiajacy fax |
+48226949213
|
Zamawiajacy email |
bpko@senat.gov.pl
|
Adres strony url |
www.senat.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Kancelaria Senatu
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.senat.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.senat.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć osobiście lub za pośrednictwem posłańca w punkcie podawczym Kancelarii Senatu, mieszczącym się w budynku „N” Kancelarii Sejmu, przy al. Na Skarpie 16, w Warszawie, od strony Parku Kultury im. Rydza Śmigłego, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00–16:00, tel.: 22 694 95 77 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Kancelaria Senatu, Biuro Prawne, Kadr i Organizacji ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa do Kancelarii Senatu komputerów przenośnych.
|
Numer referencyjny |
BPKO.SZP.350.16.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 60 sztuk komputerów przenośnych, zwanych dalej „komputerami”, zgodnych ze specyfikacją techniczną zawartą w pkt 1.2. opisu przedmiotu zamówienia i wymaganiami jakościowymi określonymi w pkt 1.3. opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja przedmiotu zamówienia do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 3 dostawy komputerów przenośnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 240 000,00 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt III.1.3. ogłoszenia, musi spełnić co najmniej jeden wykonawca.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia:
1) wykazu co najmniej 3 wykonanych lub wykonywanych dostaw, o których mowa w ppkt 7.1.2. SIWZ, w którym wykonawca poda przedmiot zamówienia, wartość, daty wykonania lub wykonywania dostawy i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane – sporządzonego według wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załączonymi dowodami określającymi, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są:
– referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane. W przypadku świadczeń wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert;
– oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa wyżej. Przez jedno zamówienie zamawiający rozumie wykonaną lub wykonywaną jedną umowę. W przypadku dostawy w trakcie trwania wykonawca musi wykazać, że zrealizował już dostawę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez zamawiającego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia:
- certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego wraz z tłumaczeniem;
- deklaracji zgodności CE dla zaoferowanego komputera lub oświadczenia producenta komputera o zgodności z CE wraz z tłumaczeniem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Formularz danych szczegółowych oferty określający cechy oferowanego komputera – do wypełnienia załącznik do formularza oferty;
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3. ogłoszenia;
4. Pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę lub osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych;
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6. Wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia – jeżeli dotyczy;
7. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów – np. zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych zawartych w ofertach złożonych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego jest Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, bpko@senat.gov.pl;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Kancelarii Senatu: iodo@senat.gov.pl,
ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, tel. 22 694 94 44;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z zawartą umową i postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa komputerów przenośnych do Kancelarii Senatu”, BPKO.SZP.350.16.2020, w prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy Pzp;
4) dane osobowe będą udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
5) podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy;
6) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Dane osobowe znajdujące się w zawartej umowie będą przechowywane przez okres 10 lat od podpisania umowy;
7) każdej osobie, której dane są przetwarzane przez zamawiającego przysługuje:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
• na podstawie art. 17 RODO w zakresie wynikającym z przepisów – prawo do usunięcia swoich danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
9) Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO.
|