GuidZP400 |
cb433217-e10f-4151-920a-ac5fb0d2ca74
|
Biuletyn |
592168-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Główny Inspektorat Farmaceutyczny
|
Regon |
16182425000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Senatorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 44 10 733, -
|
Zamawiajacy fax |
22 44 10 737
|
Zamawiajacy email |
franciszek.kosinski@gif.gov.pl, agnieszka.piotrowska@gif.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gif.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.gov.pl/gif
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gif.gov.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
NIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
NIE
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
NIE
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
NIE
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup usług wsparcia techniczego
|
Numer referencyjny |
BAG.261.11.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres 12 miesięcy dla licencji użytkowanych przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część nr 1 – zakup wsparcia dla SonicWall TZ600, ilość: 1 szt.
Część nr 2 – zakup wsparcia dla NetApp E2800 (S/N 721744500008), ilość: 1 szt.
Część nr 3 – zakup serwisu dla urządzenia Barracuda Email Security Gateway 300, ilość: 1 szt
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu
lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
b) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
c) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec
nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje
się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega
na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) Zaistnienia omyłki pisarskiej;
b) Zmiany danych teleadresowych Zamawiającego;
c) Zmiany Zamawiającego w przypadku zmian organizacyjnych;
d) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy
w dostawie energii elektrycznej) mające wpływ na realizacje umowy;
e) Zmiany oświadczeń Wykonawcy i sposobu płatności za realizację usługi związaną
z zastosowaniem systemu podzielonej płatności (split payment);
f) Zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, których wprowadzenie będzie istotne w celu zapewnienia właściwej dostawy przedmiotu zamówienia;
g) W przypadku wprowadzenia przez Ustawodawcę przepisów o charakterze bezwzględnie obowiązującym, z którymi postanowienia umowy pozostałyby w sprzeczności;
h) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację przedmiotu zamówienia.
i) Nastąpi konieczność dostarczenia innego sprzętu, posiadającego parametry nie gorsze niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu, spowodowana zakończeniem produkcji Sprzętu lub wycofaniem danego modelu z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
|
IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:15
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zakup wsparcia dla SonicWall TZ600, ilość: 1 szt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
zakup wsparcia dla SonicWall
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zakup wsparcia dla NetApp E2800 (S/N 721744500008), ilość: 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
zakup wsparcia dla NetApp E2800 (S/N 721744500008), ilość: 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zakup serwisu dla urządzenia Barracuda Email Security Gateway 300, ilość: 1 szt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
75000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
zakup serwisu dla urządzenia Barracuda Email Security Gateway 300, ilość: 1 szt
|
| |