Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji

Publication date 2020-10-01
End date 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592089-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Komputerów – 24 szt., Urządzeń wielofunkcyjnych A3 – 1 szt., Urządzeń wielofunkcyjnych A4 – 9 szt., Drukarek A4 – 3 szt., Drukarek A4 kolor – 1 szt., Monitorów – 24 szt., Listwa zasilająca – 24 szt., Mysz do komputera – 24 szt., Klawiatura do komputera – 24 szt., Czytnik kodów kreskowych – 5 szt., Czytnik dowodów osobistych – 1 szt., Licencji – przeglądarka diagnostyczna na Blok Operacyjny 3 szt., AMMS – moduł z licencją Blok Operacyjny – 1 szt., AMMS – moduł z licencją Dział Fizjoterapii – 1 szt.
do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zestawienie wymaganych parametrów techniczno-granicznych (załącznik nr 6 do SIWZ) będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Podpisany/Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 09a8977f-6758-47a3-8f6d-1b51ec71d01c
Biuletyn 592089-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie
Regon 69002884000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 643 312
Zamawiajacy fax 178 532 770
Zamawiajacy email sekretariat@szpitalmsw.rzeszow.pl
Adres strony url www.szpitalmsw.rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalmsw.rzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać pocztą tradycyjną, kurierem lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie, ul. Krakowska 16, 35-111 Rzeszów, budynek G, Kancelaria pok. 110
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji
Numer referencyjny Z/ZZP.2375.25.20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Komputerów – 24 szt., Urządzeń wielofunkcyjnych A3 – 1 szt., Urządzeń wielofunkcyjnych A4 – 9 szt., Drukarek A4 – 3 szt., Drukarek A4 kolor – 1 szt., Monitorów – 24 szt., Listwa zasilająca – 24 szt., Mysz do komputera – 24 szt., Klawiatura do komputera – 24 szt., Czytnik kodów kreskowych – 5 szt., Czytnik dowodów osobistych – 1 szt., Licencji – przeglądarka diagnostyczna na Blok Operacyjny 3 szt., AMMS – moduł z licencją Blok Operacyjny – 1 szt., AMMS – moduł z licencją Dział Fizjoterapii – 1 szt. do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zestawienie wymaganych parametrów techniczno-granicznych (załącznik nr 6 do SIWZ) będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Podpisany/Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu wykazania spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawca musi wykazać: 1) że, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie —wykonał należycie: • co najmniej dwie dostawy tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, tj.: dostaw polegających na dostawie licencji i wdrożeniu systemu Bloku Operacyjnego o wartości min. 30 tys. zł brutto, • co najmniej dwie dostawy tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, tj.: dostaw polegających na dostawie licencji i wdrożeniu systemu Rehabilitacja o wartości min. 30 tys. zł brutto, • co najmniej jedna dostawa sprzętu komputerowego o wartości min. 100.000 zł brutto 2) że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w następującym minimalnym zakresie: • Kierownik projektu, który posiada wykształcenie wyższe, posiada certyfikat zarządzania projektami na poziomie co najmniej IPMA-C (IPMA Level C: Certified Project Managment Associate) lub równoważny (zgodnie z tabelą) oraz zarządzał co najmniej pięcioma projektami wdrożeniowymi w obszarze IT w okresie ostatnich 5 lat. Wystawca IPMA PMI APMG Skrócona nazwa IPMA-C PMP Prince2 Practitioner Pełna nazwa certyfikatu IPMA Level C: Certified Project Manager Project Management Professional Prince2 Practitioner Tytuł Project Manager Project Manager Project Manager • minimum 1 wdrożeniowiec, który wykaże udział w co najmniej 2 projektach informatycznych których przedmiotem było wdrożenie systemu Bloku Operacyjnego w ciągu ostatnich 5 lat, • minimum 1 wdrożeniowiec, który wykaże udział w co najmniej 2 projektach informatycznych których przedmiotem było wdrożenie systemu Rehabilitacji w ciągu ostatnich 5 lat, • minimum 1 wdrożeniowiec, który posiada certyfikat producenta oprogramowania funkcjonującego w Szpitalu (AMMS Asseco Poland S.A.) w zakresie instalowania wdrażania serwisowania oraz szkolenia końcowych użytkowników potwierdzone egzaminem certyfikacyjnym, który będzie brał udział we wdrożeniu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz ofertowo cenowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem/ - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. 3. Parafowany wzór umowy wg Załącznika nr 5, 4. Opis parametrów techniczno-granicznych wg Załącznika nr 6 oraz dokumenty w nim wymienione 5. Formularz asortymentowo-cenowy wg Załącznika nr 7 6. Wykaz wykonanych dostaw wg załącznika nr 8 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załącznika nr 9 6. Dokumenty wskazane w rozdz. 4
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), c) z powodów niezależnych od Wykonawcy np. zaprzestania produkcji, niemożności dostarczenia materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych opisanych w ofercie i konieczności zamiany tych materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych na analogiczne z zastrzeżeniem, że będzie to materiał, urządzenie, rozwiązanie techniczne lub technologiczne o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie w stosunku do oferty.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Doświadczenie
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)