GuidZP400 |
63995aaa-ab7b-426c-8739-6e64b1e43ae1
|
Biuletyn |
591927-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Zawierciu
|
Regon |
27627111000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zawiercie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 740 361
|
Zamawiajacy fax |
326 721 532
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpitalzawiercie.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Poprawa jakości i dostępności do świadczeń zdrowotnych poprzez modernizację i doposażenie Szpitala Powiatowego w Zawierciu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.1. Infrastruktura ochrony zdrowia
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Zawierciu, 42 - 400 Zawiercie, ul. Midowa 14, Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawów komputerowych i komputerów przenośnych w ramach projektu „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń zdrowotnych poprzez modernizację i doposażenie Szpitala Powiatowego w Zawierciu” – 2 pakiety
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/41/2/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych oraz drukarek w ramach projektu „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń zdrowotnych poprzez modernizację i doposażenie Szpitala Powiatowego w Zawierciu” – 2 pakiety, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularzem asortymentowo-cenowym. Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego oś priorytetowa: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.1. Infrastruktura ochrony zdrowia. Pakiet nr 1 – Zestawy komputerowe; Pakiet nr 2 – Komputery przenośne.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) wydruk potwierdzający wynik testu procesora – dotyczy pakietu nr 1 i 2;
b) dokumentów potwierdzających, że zaoferowany sprzęt posiada certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta sprzętu – dotyczy pakietu nr 1 i 2;
c) dokumentów potwierdzających, że zaoferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE lub rów-noważny – dotyczy pakietu nr 1 i 2;
d) karty katalogowe oferowanego sprzętu w celu potwierdzenia spełnienia parametrów technicznych – dotyczy pakietu nr 1 i 2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zawartość oferty - zgodnie z cz. XIV SIWZ. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty dotyczące Wykonawcy z uwzględnieniem zasad wskazanych w części VII SIWZ.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Zgodnie z cz. X, XIII i XIV SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późń. zm.) oraz w przypadku: a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane np. przez tzw. „siłę wyższą”. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny aneks do umowy; b) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu, przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę Przedmiotu dostawy bądź jego elementów oraz gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego, w terminie obowiązywania umowy, o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie stosowne oświadczenie producenta. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Strony wprowadzą zmiany terminu w formie aneksu do umowy. Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy pod rygorem nieważności, z wyjątkiem § 6 ust. 6 umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|