Zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacji budynku L – etap II (Onkologia) w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o.” – meble i wyposażenie.

Publication date 2020-10-01
End date 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Wyroby meblarskie,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591586-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 390000002, 395161003, 331920002, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje: Zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacji budynku L – etap II (Onkologia) w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o – meble i wyposażenie. Zamówienie obejmuje 5 zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa mebli biurowych dla Oddziału Onkologii, Zadanie nr 2 - Dostawa siedzisk i krzeseł dla Oddziału Onkologii, Zadanie nr 3 - Dostawa wyposażenia biurowego dla Oddziału Onkologii, Zadanie nr 4 - Dostawa mebli i wyposażenia medycznego dla Oddziału Onkologii, Zadanie nr 5 - Dostawa łóżek medycznych dla Oddziału Onkologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 -6 do SIWZ.
Uwaga:
1. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
(t.j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 186) oraz aktami wykonawczymi do niej.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym
w SIWZ i jej załącznikach
3. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych,
tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia.
4. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
5. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e4165a0-d020-4780-9f3f-c3f08af73cf5
Biuletyn 591586-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 97077323100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zyty
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-046
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 296 200
Zamawiajacy fax 683 255 808
Zamawiajacy email choros@szpital.zgora.pl
Adres strony url http://www.bip.szpital.zgo.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.szpital.zgo.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl).
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2018 poz.2188 t.j.), osobiście lub zapośrednictwem posłańca. Ofertę w zamkniętej kopercie/opakowaniu, sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją, należy składać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 201 (sekretariat, bud. Administracja)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o., ul. Zyty 26, 65- 046 Zielona Góra. UWAGA. Nie dopuszcza się złożenia oferty w oby dwóch formach.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacji budynku L – etap II (Onkologia) w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o.” – meble i wyposażenie.
Numer referencyjny TZ.372.59.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 5
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje: Zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacji budynku L – etap II (Onkologia) w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o – meble i wyposażenie. Zamówienie obejmuje 5 zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa mebli biurowych dla Oddziału Onkologii, Zadanie nr 2 - Dostawa siedzisk i krzeseł dla Oddziału Onkologii, Zadanie nr 3 - Dostawa wyposażenia biurowego dla Oddziału Onkologii, Zadanie nr 4 - Dostawa mebli i wyposażenia medycznego dla Oddziału Onkologii, Zadanie nr 5 - Dostawa łóżek medycznych dla Oddziału Onkologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 -6 do SIWZ. Uwaga: 1. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 186) oraz aktami wykonawczymi do niej. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach 3. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 4. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 10.12.2020 r. (Termin realizacji w kryterium oceny ofert.)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – na wezwanie Zamawiającego aktualny na dzień składania dokumentu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwzględniając zapisy art. 26 ust. 6 ustawy Pzp dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu w pkt 10 „Formularza oferty” ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy, z których Zamawiający bezpłatnie będzie mógł pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa powyżej w zakresie dotyczącym podwykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa powyżej dotyczące tych podmiotów. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Formularz cenowo-techniczny – zgodnie z załącznikiem nr 2-6 do SIWZ. 6. Dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100), Zadanie nr 2: 550,00 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100), Zadanie nr 3: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100), Zadanie nr 4: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100), Zadanie nr 5: 5 200,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/100). Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wnoszenia wadium określono w rozdziale XVIII SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zmiana umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy PZP (art. 144 ust. 1 pkt 2 -6) oraz w przypadkach przewidzianych w umowie. Szpital Uniwersytecki w Zielonej Górze Sp. z o.o. oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych dla Oddziału Onkologii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli biurowych dla Oddziału Onkologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowo - techniczny dla zadania nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa siedzisk i krzeseł dla Oddziału Onkologii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39516100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa siedzisk i krzeseł dla Oddziału Onkologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowo - techniczny dla zadania nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia biurowego dla Oddziału Onkologii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia biurowego dla Oddziału Onkologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz cenowo - techniczny dla zadania nr 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i wyposażenia medycznego dla Oddziału Onkologii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli i wyposażenia medycznego dla Oddziału Onkologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Formularz cenowo - techniczny dla zadania nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa łóżek medycznych dla Oddziału Onkologii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa łóżek medycznych dla Oddziału Onkologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz cenowo - techniczny dla zadania nr 5.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)