dostawa krzeseł do sal konferencyjnych Kancelarii Sejmu

Publication date 2020-10-01
End date 2020-10-15 00:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591950-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmontowanych, gotowych do ustawienia w salach konferencyjnych Kancelarii Sejmu, 600 szt. krzeseł drewnianych tapicerowanych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c2f32573-2cec-417c-93c0-23f5a0ef64f7
Biuletyn 591950-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Sejmu
Regon 00110334000000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 4/6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226942234
Zamawiajacy fax +48226941149
Zamawiajacy email biuro-zam@sejm.gov.pl
Adres strony url www.sejm.gov.pl/kancelaria
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Sejmu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sejm.gov.pl/kancelaria
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Sejmu, Wydział Podawczy, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu dostawa krzeseł do sal konferencyjnych Kancelarii Sejmu
Numer referencyjny BIT 3021-64/20 (AP)
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmontowanych, gotowych do ustawienia w salach konferencyjnych Kancelarii Sejmu, 600 szt. krzeseł drewnianych tapicerowanych.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 2 umowy polegające na dostawie 250 szt. drewnianych krzeseł tapicerowanych w każdej umowie lub w jej części. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 1.2.3. Rozdziału I SIWZ (Załącznik nr 2 Rozdziału III SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i Formularzem Cenowym (kalkulacją cenową) – stanowiący Załącznik nr 1 do oferty. Do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 Rozdziału III SIWZ, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 Rozdziału III SIWZ, 2) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (obowiązek wskazania adresu bazy nie dotyczy wykonawców z Polski). Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej (zgodnie z pkt 5.3); 4) zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych – w formie pisemnej; 5) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia; 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Zamawiający będzie żądał dokumentów: 1) certyfikatu FSC (lub równoważnego np. PEFC) o legalnym pochodzeniu drewna użytego do produkcji krzeseł; 2) oświadczenia o zgodności produktu z obowiązującą normą PN-EN16139 dla oferowanych krzeseł; 3) dokumentów (np. certyfikatów) potwierdzających wymagane parametry tkanin krzeseł dotyczących wytrzymałości, trwałości oraz bezpieczeństwa użytkowania, tj. w zakresie trudnopalności, odporności na tarcie, odporności na pilling, trwałości barwnika na tarcie oraz trwałości barwnika na światło; 4) certyfikatów na trudnopalność lakierów i pianek zastosowanych w oferowanych krzesłach; 5) atest higieniczny, potwierdzający klasę higieniczności E-1 kształtki sklejkowej; 6) wzornik oferowanych tkanin, zawierający tkaninę w kolorze Daytona HP 152, wg próbnika tkanin Daytona HP Aqua clean extreme lub równoważny; 7) folder zawierający zdjęcie oferowanego krzesła wraz z jego wymiarami; 8) 1 szt. wzorcowego krzesła wykonanego zgodnie z opisem zawartym w Rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1) z powodu okoliczności siły wyższej, tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach oraz zdarzeń do których należą, choć się do nich nie ograniczają, działania wojenne, atak terrorystyczny, rozruchy wewnętrzne, zamach stanu, ograniczenia z powodu embarga, pożar, susza, powódź; 2) z powodu wystąpienia nadzwyczajnej zmiany okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. W przypadkach, o których mowa w pkt 1., Zmawiający przewiduje możliwość: 1) zmiany terminu realizacji umowy; 2) zmian w sposobie rozliczania z Wykonawcą, o ile te zmiany będą korzystne dla Zamawiającego; 3) zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy; 4) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-10-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu dostawy "T"
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Przedłużenie okresu gwarancji 'G"
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena "C"
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)