GuidZP400 |
0d994202-9c85-49da-bbfe-d6c1dde0c880
|
Biuletyn |
591970-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kamień
|
Regon |
69058210500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kamień
|
Zamawiajacy adres numer domu |
287
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kamień
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36-053
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
015 8556776 w. 20
|
Zamawiajacy fax |
178 557 735
|
Zamawiajacy email |
ug_kamien@wp.pl
|
Adres strony url |
www.gminakamien.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.gminakamien.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gminakamien.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej przesłane lub dostarczone osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Kamień, 36-053 Kamień 287
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup 29 laptopów oraz 5 zestawów komputerowych w ramach projektu grantowego Zdalna Szkoła+
|
Numer referencyjny |
UG.271.4.D.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup 29 laptopów oraz 5 zestawów komputerowych w ramach projektu grantowego "Zdalna Szkoła +"
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
a) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie urządzenia, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie urządzeń lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
b) pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
c) wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy;
d) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy;
e) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku;
f) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,
g) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na:
- konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
- okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
- okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy;
h) inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.
2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
w szczególności:
3) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
4) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
5. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej i mogą być dopuszczalne
tylko w granicach unormowanych w art. 144 i art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|