GuidZP400 |
629485b5-643b-4f12-9032-cfbc98228db7
|
Biuletyn |
592015-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Poznaniu
|
Regon |
29220900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Juraszów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42570
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-479
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8212 359, 61 8212 267
|
Zamawiajacy fax |
61 8212 359, 61 8233 451
|
Zamawiajacy email |
szpital@lutycka.pl
|
Adres strony url |
www.lutycka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lutycka.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://e-propublico.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu medycznego - toru wizyjnego do zabiegów urologicznych oraz mikroskopu operacyjnego i lasera CO2 dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
SZW/DZP/70/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego - toru wizyjnego do zabiegów urologicznych oraz mikroskopu operacyjnego i lasera CO2 dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawiera załacznik do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określoncyh we wzorze umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku Zamawiający wymaga, aby przedłożyć:
Dane katalogowe, materiały reklamowe, certyfikaty, karty charakterystyki itp. jednoznacznie potwierdzające parametry oferowanego przez Wykonawcę asortymentu i jego, co najmniej spełnienie lub przewyższanie wymagań określonych w załączniku do SIWZ - formularz cenowy.
Ocena dokumentów będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki asortyment Wykonawcy spełnia lub przewyższa.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zadanie nr 1 - 6 850.00 zł
Zadanie nr 2 - 3 518.00 zł
Zadanie nr 3 - 3 148.00 zł
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Tor wizyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach zawartych we wzorze umowy - załącznik nr 5, która obejmuje w szczególności:
1) dostarczenia, zamontowania oraz ustawienia Sprzętu w miejscu wskazanym przez Zmawiającego lub osobę przez niego upoważnioną,
2) uruchomienia Sprzętu oraz sprawdzenia poprawności jego funkcjonowania,
3) przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów (wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim) związanych z eksploatacją Sprzętu, w tym w szczególności:
a) paszporty Sprzętu,
b) instrukcje obsługi,
c) zasady konserwacji,
d) opisy sposobu dezynfekcji,
e) karty gwarancyjne,
4) przekazania Zamawiającemu na etapie zawarcia Umowy - przed przystąpieniem do jej realizacji kserokopii aktualnych certyfikatów dopuszczających dostarczany Sprzęt do stosowania w jednostkach służby zdrowia,
5) przeszkolenia personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji Sprzętu (Szkolenie w Miejscu Dostawy Sprzętu lub jego użytkowania albo miejscu wskazanym przez Zmawiającego, według wyboru Zamawiającego),
6) zgłoszenia Zamawiającemu gotowość do odbioru,
7) przekazania (w formie papierowej i elektronicznej) przy odbiorze Sprzętu informacji, co do wartości poszczególnych części przedmiotu Umowy według wymagań Zamawiającego dla jego potrzeb ewidencyjnych,
8) współpracy z innymi Wykonawcami w celu uniknięcia kolizji związanej z montażem Sprzętu,
9) udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczany Sprzęt,
10) wykonywania w okresie gwarancji: serwisu gwarancyjnego i okresowych przeglądów (zgodnie z wytycznymi producenta Sprzętu w tym zakresie), bez pobierania z tego tytułu odrębnych opłat,
11) zrealizowanie innych świadczeń określonych w Umowie lub pozostałych świadczeń, które okażą się niezbędne do należytego wykonania Umowy,
12) w sytuacji, w której z uwagi na rodzaj dostarczanego Sprzętu okaże się to konieczne, zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania oraz integracji z użytkowanym przez Zamawiającego Zintegrowanym Systemem Informatycznym na zasadach i w zakresie określonym przez Zamawiającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Laser CO2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach zawartych we wzorze umowy - załącznik nr 5, która obejmuje w szczególności:
1) dostarczenia, zamontowania oraz ustawienia Sprzętu w miejscu wskazanym przez Zmawiającego lub osobę przez niego upoważnioną,
2) uruchomienia Sprzętu oraz sprawdzenia poprawności jego funkcjonowania,
3) przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów (wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim) związanych z eksploatacją Sprzętu, w tym w szczególności:
a) paszporty Sprzętu,
b) instrukcje obsługi,
c) zasady konserwacji,
d) opisy sposobu dezynfekcji,
e) karty gwarancyjne,
4) przekazania Zamawiającemu na etapie zawarcia Umowy - przed przystąpieniem do jej realizacji kserokopii aktualnych certyfikatów dopuszczających dostarczany Sprzęt do stosowania w jednostkach służby zdrowia,
5) przeszkolenia personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji Sprzętu (Szkolenie w Miejscu Dostawy Sprzętu lub jego użytkowania albo miejscu wskazanym przez Zmawiającego, według wyboru Zamawiającego),
6) zgłoszenia Zamawiającemu gotowość do odbioru,
7) przekazania (w formie papierowej i elektronicznej) przy odbiorze Sprzętu informacji, co do wartości poszczególnych części przedmiotu Umowy według wymagań Zamawiającego dla jego potrzeb ewidencyjnych,
8) współpracy z innymi Wykonawcami w celu uniknięcia kolizji związanej z montażem Sprzętu,
9) udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczany Sprzęt,
10) wykonywania w okresie gwarancji: serwisu gwarancyjnego i okresowych przeglądów (zgodnie z wytycznymi producenta Sprzętu w tym zakresie), bez pobierania z tego tytułu odrębnych opłat,
11) zrealizowanie innych świadczeń określonych w Umowie lub pozostałych świadczeń, które okażą się niezbędne do należytego wykonania Umowy,
12) w sytuacji, w której z uwagi na rodzaj dostarczanego Sprzętu okaże się to konieczne, zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania oraz integracji z użytkowanym przez Zamawiającego Zintegrowanym Systemem Informatycznym na zasadach i w zakresie określonym przez Zamawiającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mikroskop operacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach zawartych we wzorze umowy - załącznik nr 5, która obejmuje w szczególności:
1) dostarczenia, zamontowania oraz ustawienia Sprzętu w miejscu wskazanym przez Zmawiającego lub osobę przez niego upoważnioną,
2) uruchomienia Sprzętu oraz sprawdzenia poprawności jego funkcjonowania,
3) przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów (wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim) związanych z eksploatacją Sprzętu, w tym w szczególności:
a) paszporty Sprzętu,
b) instrukcje obsługi,
c) zasady konserwacji,
d) opisy sposobu dezynfekcji,
e) karty gwarancyjne,
4) przekazania Zamawiającemu na etapie zawarcia Umowy - przed przystąpieniem do jej realizacji kserokopii aktualnych certyfikatów dopuszczających dostarczany Sprzęt do stosowania w jednostkach służby zdrowia,
5) przeszkolenia personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji Sprzętu (Szkolenie w Miejscu Dostawy Sprzętu lub jego użytkowania albo miejscu wskazanym przez Zmawiającego, według wyboru Zamawiającego),
6) zgłoszenia Zamawiającemu gotowość do odbioru,
7) przekazania (w formie papierowej i elektronicznej) przy odbiorze Sprzętu informacji, co do wartości poszczególnych części przedmiotu Umowy według wymagań Zamawiającego dla jego potrzeb ewidencyjnych,
8) współpracy z innymi Wykonawcami w celu uniknięcia kolizji związanej z montażem Sprzętu,
9) udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczany Sprzęt,
10) wykonywania w okresie gwarancji: serwisu gwarancyjnego i okresowych przeglądów (zgodnie z wytycznymi producenta Sprzętu w tym zakresie), bez pobierania z tego tytułu odrębnych opłat,
11) zrealizowanie innych świadczeń określonych w Umowie lub pozostałych świadczeń, które okażą się niezbędne do należytego wykonania Umowy,
12) w sytuacji, w której z uwagi na rodzaj dostarczanego Sprzętu okaże się to konieczne, zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania oraz integracji z użytkowanym przez Zamawiającego Zintegrowanym Systemem Informatycznym na zasadach i w zakresie określonym przez Zamawiającego
|
| |