GuidZP400 |
9122401e-f365-427d-b57a-179acceea0d2
|
Biuletyn |
590558-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
|
Regon |
28890000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Powstańców Wielkopolskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
72
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-111
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 661 086
|
Zamawiajacy fax |
914 661 113
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spsk2-szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.spsk2-szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. Powstańców Wlkp. 72 70-111 Szczecin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drenów do insuflacji, wyrobów laboratoryjnych oraz rękawic chirurgicznych jednorazowego użytku dla SPSK-2
|
Numer referencyjny |
ZP/220/60/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
10
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drenów do insuflacji, wyrobów laboratoryjnych oraz rękawic chirurgicznych jednorazowego użytku. Opis przedmiotu zamówienia i szacowane ilości zawiera formularz cen jednostkowych (FCJ), stanowiący załącznik do FO. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 t.j. z dnia 2020.02.06), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „UoWM”, z zastrzeżeniem, że wymóg ten nie dotyczy wyrobów oferowanych w zadaniach 4 i 7. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 PZP
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania na terytorium RP – zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 t.j. z dnia 2020.02.06) – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do FO – nie dotyczy zadań 4 i 7;
2. dokumenty w postaci katalogów (kart katalogowych), ulotek, broszur lub innych dokumentów, określanych dalej jako „materiały informacyjne producenta”, potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają parametry i właściwości określone w SIWZ i załącznikach do SIWZ, z wyraźnym zaznaczeniem, których pozycji dotyczą
3. próbki wyrobów oferowanych w następujących zadaniach:
- zadanie 1, poz. 1 i 2: po 2 sztuki z każdej pozycji,
- zadanie 8, poz. 1 i 2: po dwie sztuki z każdej pozycji,
- zadanie 9, poz. 1: 2 sztuki,
- zadanie 10, poz. 1: 1 kartonik-dystrybutor rękawic w rozmiarze 7,0.
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej – dalej określanej jako „Platforma”. Wejście na Platformę poprzez link: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin (zakładka dot. danego postępowania, do wyszukania po numerze referencyjnym). Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Ze względu na wartość zamówienia (mniejszą niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy PZP), dopuszczalną formą składania oferty oraz oświadczenia z art. 25a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27, dalej „PZP”) pozostaje forma pisemna. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów: pkt IX SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, poza możliwością zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 PZP, przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
a) obniżenia cen jednostkowych wyrobów w innych przypadkach niż określone w § 6 ust. 4-5 umowy lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego,
b) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 11 i 12 umowy – dotyczy zadań 1-2, 4, 8,
c) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 12 umowy – dotyczy zadań 3, 5-7, 9-10,
d) wprowadzenia do obrotu po zawarciu umowy nowych wyrobów o lepszej jakości od wyrobów stanowiących przedmiot umowy, o ile zostaną spełnione warunki określone w § 11 ust. 2-7 umowy,
e) zmiany wysokości cen jednostkowych w przypadkach określonych w § 6 ust. 4-5 umowy,
f) zmiany wielkości opakowania wyrobu, pod warunkiem zachowania ceny ofertowej z uwzględnieniem zmienionej wielkości opakowania.
3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 dokonywane są w drodze aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 jest nieważna.
4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym.
5. Do wniosku winien być załączony projekt aneksu do umowy, a w przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 7-8 umowy, do wniosku ponadto winny być załączone dowody na okoliczność, w jakim stopniu powoływana zmiana przepisów ma wpływ na wysokość cen jednostkowych.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
A. FORMA ELEKTRONICZNA OFERTY: zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na Platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
B. FORMA PISEMNA OFERTY: Wykonawca, który zastrzega w odniesieniu do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, że nie mogą być one udostępnione powinien złożyć te informacje w osobnym opakowaniu z odpowiednim oznaczeniem, zamieszczonym w tej samej kopercie, w której zamieszczona jest pozostała, jawna część oferty. Tajemnicą przedsiębiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2019.1010 t.j. z dnia 2019.05.30) są: nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 PZP. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 rozporządzenia RODO znajduje się w SIWZ, rozdział I pkt XXII.
2. Szczegółowe informacje dotyczące miejsca składania oraz otwarcia ofert znajdują się w SIWZ, rozdział I pkt XVI.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141640-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagane próbki - szczegóły zawarte w SIWZ pkt VIII
|
Zalacznik krotki opis |
1 Dren do insuflacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437110-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 Końcówki do pipet automatycznych 10ul
2 Końcówki do pipet automatycznych 100ul
3 Końcówki do pipet automatycznych 1000ul
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437110-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 Końcówki typu Eppendorf do pipet automatycznych 100-5000 µl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 Filtr papierowy do cytowirówki Cyto-Tek 2500
2 Korek do cytowirówki Cyto-Tek 2500
3 Pojemnik do wycinków do cytowiorówki Cyto-Tek 2500
4 Uchwyt do pojemnika do wycinków do cytowirówki Cyto-Tek 2500
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 Kasetka biopsyjna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 Nożyk do kriostatu Leica DB80 LS
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35121400-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 Saszetka bezpieczna biologicznie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagane próbki - szczegóły zawarte w SIWZ pkt VIII
|
Zalacznik krotki opis |
1 Przewód do pompy do aparatu Libra Plus
2 Przedłużacz do pompy infuzyjnej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141640-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagane próbki - szczegóły zawarte w SIWZ pkt VIII
|
Zalacznik krotki opis |
1 Zestaw drenów doprowadzających wodę do nawilżacza w inkubatorze Caleo
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagane próbki - szczegóły zawarte w SIWZ pkt VIII
|
Zalacznik krotki opis |
1 Rękawice chirurgiczne neoprenowe
|
| |