Dostawa drenów do insuflacji, wyrobów laboratoryjnych oraz rękawic chirurgicznych jednorazowego użytku dla SPSK-2

Publication date 2020-10-01
End date 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590558-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331414200, 331416408, 384371107, 380000005, 384370007, 351214002, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drenów do insuflacji, wyrobów laboratoryjnych oraz rękawic chirurgicznych jednorazowego użytku. Opis przedmiotu zamówienia i szacowane ilości zawiera formularz cen jednostkowych (FCJ), stanowiący załącznik do FO. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 t.j. z dnia 2020.02.06), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „UoWM”, z zastrzeżeniem, że wymóg ten nie dotyczy wyrobów oferowanych w zadaniach 4 i 7. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9122401e-f365-427d-b57a-179acceea0d2
Biuletyn 590558-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Regon 28890000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 72
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 661 086
Zamawiajacy fax 914 661 113
Zamawiajacy email zamowienia@spsk2-szczecin.pl
Adres strony url www.spsk2-szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Powstańców Wlkp. 72 70-111 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drenów do insuflacji, wyrobów laboratoryjnych oraz rękawic chirurgicznych jednorazowego użytku dla SPSK-2
Numer referencyjny ZP/220/60/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 10
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa drenów do insuflacji, wyrobów laboratoryjnych oraz rękawic chirurgicznych jednorazowego użytku. Opis przedmiotu zamówienia i szacowane ilości zawiera formularz cen jednostkowych (FCJ), stanowiący załącznik do FO. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 t.j. z dnia 2020.02.06), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „UoWM”, z zastrzeżeniem, że wymóg ten nie dotyczy wyrobów oferowanych w zadaniach 4 i 7. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 PZP
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania na terytorium RP – zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 t.j. z dnia 2020.02.06) – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do FO – nie dotyczy zadań 4 i 7; 2. dokumenty w postaci katalogów (kart katalogowych), ulotek, broszur lub innych dokumentów, określanych dalej jako „materiały informacyjne producenta”, potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają parametry i właściwości określone w SIWZ i załącznikach do SIWZ, z wyraźnym zaznaczeniem, których pozycji dotyczą 3. próbki wyrobów oferowanych w następujących zadaniach: - zadanie 1, poz. 1 i 2: po 2 sztuki z każdej pozycji, - zadanie 8, poz. 1 i 2: po dwie sztuki z każdej pozycji, - zadanie 9, poz. 1: 2 sztuki, - zadanie 10, poz. 1: 1 kartonik-dystrybutor rękawic w rozmiarze 7,0.
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej – dalej określanej jako „Platforma”. Wejście na Platformę poprzez link: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin (zakładka dot. danego postępowania, do wyszukania po numerze referencyjnym). Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Ze względu na wartość zamówienia (mniejszą niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy PZP), dopuszczalną formą składania oferty oraz oświadczenia z art. 25a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27, dalej „PZP”) pozostaje forma pisemna. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów: pkt IX SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, poza możliwością zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 PZP, przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: a) obniżenia cen jednostkowych wyrobów w innych przypadkach niż określone w § 6 ust. 4-5 umowy lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, b) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 11 i 12 umowy – dotyczy zadań 1-2, 4, 8, c) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 12 umowy – dotyczy zadań 3, 5-7, 9-10, d) wprowadzenia do obrotu po zawarciu umowy nowych wyrobów o lepszej jakości od wyrobów stanowiących przedmiot umowy, o ile zostaną spełnione warunki określone w § 11 ust. 2-7 umowy, e) zmiany wysokości cen jednostkowych w przypadkach określonych w § 6 ust. 4-5 umowy, f) zmiany wielkości opakowania wyrobu, pod warunkiem zachowania ceny ofertowej z uwzględnieniem zmienionej wielkości opakowania. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 dokonywane są w drodze aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 jest nieważna. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. 5. Do wniosku winien być załączony projekt aneksu do umowy, a w przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 7-8 umowy, do wniosku ponadto winny być załączone dowody na okoliczność, w jakim stopniu powoływana zmiana przepisów ma wpływ na wysokość cen jednostkowych.
IV 6 1 sposob udostepniania A. FORMA ELEKTRONICZNA OFERTY: zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na Platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. B. FORMA PISEMNA OFERTY: Wykonawca, który zastrzega w odniesieniu do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, że nie mogą być one udostępnione powinien złożyć te informacje w osobnym opakowaniu z odpowiednim oznaczeniem, zamieszczonym w tej samej kopercie, w której zamieszczona jest pozostała, jawna część oferty. Tajemnicą przedsiębiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2019.1010 t.j. z dnia 2019.05.30) są: nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 PZP. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 rozporządzenia RODO znajduje się w SIWZ, rozdział I pkt XXII. 2. Szczegółowe informacje dotyczące miejsca składania oraz otwarcia ofert znajdują się w SIWZ, rozdział I pkt XVI.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141640-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagane próbki - szczegóły zawarte w SIWZ pkt VIII
Zalacznik krotki opis 1 Dren do insuflacji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Końcówki do pipet automatycznych 10ul 2 Końcówki do pipet automatycznych 100ul 3 Końcówki do pipet automatycznych 1000ul
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Końcówki typu Eppendorf do pipet automatycznych 100-5000 µl
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Filtr papierowy do cytowirówki Cyto-Tek 2500 2 Korek do cytowirówki Cyto-Tek 2500 3 Pojemnik do wycinków do cytowiorówki Cyto-Tek 2500 4 Uchwyt do pojemnika do wycinków do cytowirówki Cyto-Tek 2500
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Kasetka biopsyjna
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Nożyk do kriostatu Leica DB80 LS
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35121400-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Saszetka bezpieczna biologicznie
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagane próbki - szczegóły zawarte w SIWZ pkt VIII
Zalacznik krotki opis 1 Przewód do pompy do aparatu Libra Plus 2 Przedłużacz do pompy infuzyjnej
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141640-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagane próbki - szczegóły zawarte w SIWZ pkt VIII
Zalacznik krotki opis 1 Zestaw drenów doprowadzających wodę do nawilżacza w inkubatorze Caleo
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagane próbki - szczegóły zawarte w SIWZ pkt VIII
Zalacznik krotki opis 1 Rękawice chirurgiczne neoprenowe
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)