Zakup materiałów ochrony osobistej, sprzętu i wyposażenia (zamówienie podzielone na 23 części)

Publication date 2020-10-01
End date 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek
Miejscowość Końskie
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia dezynfekujące,
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Gogle

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591614-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331990001, 337350001, 351134106, 331414200, 336316008, 331583005, 393300004, 384120006, 331900008, 331578003, 331571109, 331911006, 331200007, 429950007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup materiałów ochrony osobistej, sprzętu i wyposażenia (zamówienie podzielone na 23 części)
Część 1 - Zakup fartuchów chirurgicznych,
Część 2- Zakup gogli ochronnych
Część 3-Zakup kombinezonów ochronnych
Część 4-Zakup masek chirurgicznych Część 5- Zakup masek typu FFP2 Część 6- Zakup osłoń na buty Część 7- Zakup rękawic ochronnych
Część 8- Zakup środków do dezynfekcji powierzchni
Część 9- Zakup środków do dezynfekcji rąk
Część 10- Zakup środka biobójczego
Część 11- Zakup lampy bakteriobójczej stojącej
Część 12- Zakup urządzenia do dezynfekcji plazmowej Część 13- Zakup termometru bezdotykowego
Część 14- Zakup ssaka elektrycznego
Część 15- Zakup koncentratora tlenu
Część 16-Zakup masek do tlenoterapii
Część 17- Zakup urządzeń do dezynfekcji rak, dozownika do płynów dezynfekujących, dozownika do mydła
Część 18- Zakup sterylizatora ściennego
Część 19-Zakup ciśnieniomierza zegarowego na statywie
Część 20-Zakup pulsoksymetra na palec
Część 21- Zakup maszyn czyszcząco- dezynfekujących
Część 22- Zakup maty dezynfekującej
Część 23-Zakup inhalatora
2.2 Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji technicznej parametrów, czy danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji technicznej.
Zgodnie z orzeczeniem KIO z dnia 20 grudnia 2016 r. (sygn. akt. KIO 2312/16) „jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.”
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2.4 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
2.5 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a497941-9925-47f7-941e-38a5f75459ec
Biuletyn 591614-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek
Regon 29282925500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Końskie
Zamawiajacy kod pocztowy 26-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 372-51-57,
Zamawiajacy fax 041 372-51-57
Zamawiajacy email zamowienia@dpskonskie.pl,
Adres strony url http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/dps_konskie_zamowienia_publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Bezpieczna Przyszłość” nr: WND-POWER.02.08.00-00-0099/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/dps_konskie_zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/dps_konskie_zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami okreslonymi w rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Końskich , ul. Warszawska 25 ( sekretariat). Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
Nazwa nadana zamowieniu Zakup materiałów ochrony osobistej, sprzętu i wyposażenia (zamówienie podzielone na 23 części)
Numer referencyjny DPS.I.26.50.1589.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2.1 Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów ochrony osobistej, sprzętu i wyposażenia (zamówienie podzielone na 23 części) Część 1 - Zakup fartuchów chirurgicznych, Część 2- Zakup gogli ochronnych Część 3-Zakup kombinezonów ochronnych Część 4-Zakup masek chirurgicznych Część 5- Zakup masek typu FFP2 Część 6- Zakup osłoń na buty Część 7- Zakup rękawic ochronnych Część 8- Zakup środków do dezynfekcji powierzchni Część 9- Zakup środków do dezynfekcji rąk Część 10- Zakup środka biobójczego Część 11- Zakup lampy bakteriobójczej stojącej Część 12- Zakup urządzenia do dezynfekcji plazmowej Część 13- Zakup termometru bezdotykowego Część 14- Zakup ssaka elektrycznego Część 15- Zakup koncentratora tlenu Część 16-Zakup masek do tlenoterapii Część 17- Zakup urządzeń do dezynfekcji rak, dozownika do płynów dezynfekujących, dozownika do mydła Część 18- Zakup sterylizatora ściennego Część 19-Zakup ciśnieniomierza zegarowego na statywie Część 20-Zakup pulsoksymetra na palec Część 21- Zakup maszyn czyszcząco- dezynfekujących Część 22- Zakup maty dezynfekującej Część 23-Zakup inhalatora 2.2 Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji technicznej parametrów, czy danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji technicznej. Zgodnie z orzeczeniem KIO z dnia 20 grudnia 2016 r. (sygn. akt. KIO 2312/16) „jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.” Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 2.4 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia. 2.5 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 28.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo w/ w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo w/ w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo w/ w warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 5.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, tj.: 5.3.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5.3.2 dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, wymienionych w pkt 5.3.1 w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia , w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. UWAGA: Zamawiający nie wymaga przedłożenia wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 5.2 oraz 5.3.1-5.3.2 . Oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.2 należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert zaś dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5.3.1 – 5.3.2 będą wymagane tylko od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. 5.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5.4 - powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przez notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 5.4 powyżej stosuje się
Inne dokumenty niewymienione 5.1.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ. 5.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.1.4 Dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 5.11 i 5.12 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał (w przypadku korzystania z podwykonawców/podmiotów trzecich/wykonawców wchodzących w skład konsorcjum) w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.5.9 W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, z tym, że dokumenty wymienione w pkt 5.1.1, 5.2 i 5.3.1 (oraz odpowiednio pkt 5.4) należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy. 5.10 Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1, należy złożyć w formie oryginału, zaś dokumenty, o których mowa w pkt. 5.1.4, 5.2 i 5.3 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z zastrzeżeniem pkt 5.11. 5.11 Poświadczania za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. 5.12 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.13 W celu oceny, czy wykonawca, polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.16 Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. b) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument, o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy; d) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie, jako tajemnica przedsiębiorstwa - o ile dotyczy;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 16.3 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, w sposób i na warunkach opisanych we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Numeracja zastosowana w ogłoszeniu wynika z numeracji przyjętej przez Zamawiającego w SIWZ. Informacja na temat przetwarzania danych osobowych zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 - Zakup fartuchów chirurgicznych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 1 - Zakup fartuchów chirurgicznych, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2- Zakup gogli ochronnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33735000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 2- Zakup gogli ochronnych, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3-Zakup kombinezonów ochronnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 3-Zakup kombinezonów ochronnych, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4-Zakup masek chirurgicznych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 4-Zakup masek chirurgicznych, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5- Zakup masek typu FFP2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 5- Zakup masek typu FFP2, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6- Zakup osłoń na buty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 6- Zakup osłoń na buty, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7- Zakup rękawic ochronnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 7- Zakup rękawic ochronnych, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8- Zakup środków do dezynfekcji powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 8- Zakup środków do dezynfekcji powierzchni, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część 9- Zakup środków do dezynfekcji rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 9- Zakup środków do dezynfekcji rąk, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część 10- Zakup środka biobójczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 10- Zakup środka biobójczego, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część 11- Zakup lampy bakteriobójczej stojącej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33158300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 11- Zakup lampy bakteriobójczej stojącej, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część 12- Zakup urządzenia do dezynfekcji plazmowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 12- Zakup urządzenia do dezynfekcji plazmowej, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część 13- Zakup termometru bezdotykowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38412000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 13- Zakup termometru bezdotykowego, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część 14- Zakup ssaka elektrycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 14- Zakup ssaka elektrycznego, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część 15- Zakup koncentratora tlenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157800-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 15- Zakup koncentratora tlenu, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część 16-Zakup masek do tlenoterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 16-Zakup masek do tlenoterapii, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Część 17- Zakup urządzeń do dezynfekcji rak, dozownika do płynów dezynfekujących, dozownika do mydła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 17- Zakup urządzeń do dezynfekcji rak, dozownika do płynów dezynfekujących, dozownika do mydła, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Część 18- Zakup sterylizatora ściennego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 18- Zakup sterylizatora ściennego, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Część 19-Zakup ciśnieniomierza zegarowego na statywie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33120000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert
Zalacznik krotki opis Część 19-Zakup ciśnieniomierza zegarowego na statywie, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Część 20-Zakup pulsoksymetra na palec
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33120000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert
Zalacznik krotki opis Część 20-Zakup pulsoksymetra na palec, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Część 21- Zakup maszyn czyszcząco- dezynfekujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42995000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert
Zalacznik krotki opis Część 21- Zakup maszyn czyszcząco- dezynfekujących, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Część 22- Zakup maty dezynfekującej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 22- Zakup maty dezynfekującej, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Część 23-Zakup inhalatora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie: dotyczy wszystkich części – do 29.10.2020r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 23-Zakup inhalatora, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)