GuidZP400 |
87a2047f-1061-4263-a2cf-ee1be741ea64
|
Biuletyn |
591943-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
|
Regon |
28135803400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Knosały
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-015
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 544 31 00
|
Zamawiajacy fax |
89 544 31 13
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zdzit.olsztyn.eu
|
Adres strony url |
www.zdzit.olsztyn.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.zdzit.olsztyn.eu/zam-pub/dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Dróg Zieleni i Transportu w Olsztynie, ul. Knosały 3/5B pok.3, 10-015 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
HUŚTAWKI MIEJSKIE – ZABUJAJ SIĘ W OLSZTYNIE
|
Numer referencyjny |
NZ.2510.42.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej, przygotowanie terenu, produkcję, dostarczenie i montaż 3 szt. huśtawek, utwardzenie nawierzchni wokół huśtawki warstwą żwiru.
Zakres zamówienia przedstawiono w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39113600-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy:
1) przekształcenia firmy, zmiany nazwy firmy;
2) przesunięcie terminu realizacji umowy z Wykonawcą z braku możliwości terminowego wykonania umowy powstałej z przyczyn niezależnych od stron;
3) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i realizujących przedmiot umowy. Zmiana którejkolwiek osoby w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
4) zmiany terminu realizacji umowy na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;
5) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostaw;
6) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
7) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie prac;
8) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku występowania warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie prac;
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|