GuidZP400 |
c3cf98c2-687a-4c9f-b8e0-5c7c8656537e
|
Biuletyn |
591563-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Złotoryjski
|
Regon |
39064724500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Złotoryja
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
76 8786-930, -933, -940, -950,
|
Zamawiajacy fax |
76 8786-955
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@powiat-zlotoryja.pl, kamila.brzozowska@powiat-zlotoryja.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat-zlotoryja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
ERL – Educatio, Repetitio, Labora – kształcenie ustawiczne osób z niepełnosprawnością
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat-zlotoryja.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-zlotoryja.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pisemnie, na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu, bez pozostawiania śladów. Ofertę należy złożyć na adres Zamawiającego w trwale zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyposażenia pokoi w ramach projektu: ERL – Educatio, Repetitio, Labora – kształcenie ustawiczne osób z niepełnosprawnością
|
Numer referencyjny |
WR.272.40.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pokoi (wraz z dostawą i montażem) na rzecz Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie w ramach projektu „ERL – Educatio, Repetitio, Labora – kształcenie ustawiczne osób z niepełnosprawnością”.
2. Zamawiający załącza zdjęcia poglądowe wyposażenia pokoi - załącznik nr 8 do SIWZ.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. do budynku Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie, ul. Skowronia Góra 3, 59-540 Świerzawa) kompletnego, nowego fabrycznie wyposażenia, zawartego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz jego montażu.
4. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne gwarancje i dokumentację w języku polskim.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
70
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną dostawę mebli lub wyposażenia pokoi o wartości minimum 150 000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie złożyć:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą:
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty cenowej z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy;
3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1076 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie można złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, jak również wszelkie zawiadomienia, zapytania lub informacje odnoszące się lub wynikające z wykonania przedmiotu umowy, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: losowych, technicznych, administracyjnych, gospodarczych, finansowych, zmian przepisów prawa, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą.
3. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
4. Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 1-3 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności:
a) zmiany parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny określonej w umowie,
b) zmiany siedziby jednej ze stron.
5. Jeżeli ogłoszony w dniu 20.03.2020 r. stan epidemii uniemożliwi realizacje umowy strony mogą zawrzeć stosowny aneks.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U z 2019 r. poz. 1010 ze zm.) jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie to należy wnieść przed podpisaniem umowy w wysokości stanowiącej: 5 % wartości zaoferowanej ceny całkowitej podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.:
• pieniądzu,
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
• gwarancjach bankowych
• gwarancjach ubezpieczeniowych
• poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
3. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w:
• wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej
• przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego
• przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Powiatowy Bank Spółdzielczy O/Złotoryja nr 23 1020 5226 0000 6902 0627 7257.
5. Zwrot wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi na zasadach wymienionych w art. 151 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych:
• 70 % kwoty zabezpieczenia przeznaczone na zaspokojenie roszczeń wynikłych z prawidłowego wykonania warunków umowy – zostanie zwrócone w terminie 30 dni od odbioru końcowego przedmiotu umowy.
• 30 % kwoty zabezpieczenia przeznaczonych na zaspokojenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady robót zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
|