GuidZP400 |
79b5f12c-b1ed-476e-b449-3431cb108500
|
Biuletyn |
591738-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
|
Regon |
16012870100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-075
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 40 33 600
|
Zamawiajacy fax |
77 40 33 609
|
Zamawiajacy email |
biuro@ocrg.opolskie.pl
|
Adres strony url |
http://bip.ocrg.opolskie.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Kooperacyjne Opolskie – profesjonalne otoczenie biznesu II“ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Działania 2.3 „Wzmocnienie otoczenia biznesu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ocrg.opolskie.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ocrg.opolskie.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Krakowska 38, 45-075 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup dostępu do internetowej bazy danych zawierającej informacje o firmach z Polski i ze świata zajmujących się eksportem oraz świadczenie usług związanych z jej aktualizacją i wsparciem technicznym w ramach projektu pn.: „Kooperacyjne Opolskie – profesjonalne otoczenie biznesu II“ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Działania 2.3 „Wzmocnienie otoczenia biznesu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020
|
Numer referencyjny |
DOA/323/37/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup dostępu do internetowej bazy danych zawierającej informacje o firmach z Polski i ze świata zajmujących się eksportem oraz świadczenie usług związanych z jej aktualizacją i wsparciem technicznym. Roczny dostęp do bazy danych dla jednego konta (limit 60 000 wygenerowanych rekordów na rok) przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Dane zostaną wykorzystane przez instytucje otoczenia biznesu w celu pomocy przedsiębiorcom, m. in. w poszukiwaniu kontrahentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
43450,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedną usługę dostępu do internetowej bazy danych zawierającej informacje o firmach z Polski i ze świata zajmujących się eksportem oraz świadczenie usług związanych z jej aktualizacją i wsparciem technicznym.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy
2)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy
3) Oświadczenie dot. grupy kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:
1) zmiany w zakresie wysokości wynagrodzenia w ujęciu brutto, gdy nastąpi zmiana stawki i kwoty podatku od towarów i usług (VAT), w przypadku wejścia w życie stosownych przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
2) zmiana przepisów powszechnie obowiązującego prawa, związanych z realizacją umowy;
3) zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 1 nie będzie leżeć w interesie Zamawiającego, o okres umożliwiający osiągnięcie interesu przez Zamawiającego,
4) zmiana rozbieżnych lub niejasnych postanowień umowy, o ile zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|