Dostawa sprzętu RTV i AGD do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej

Publication date 2020-10-01
End date 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591798-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 397000009, 397130003, 161600004, 323200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu AGD i RTV wraz z wniesieniem do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 3 (formularze rzeczowo- cenowe) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eeaf2e4a-3e0a-4df0-9636-6d5f7bc5bee5
Biuletyn 591798-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 472 400,
Zamawiajacy fax 583 472 913
Zamawiajacy email dzp@pg.edu.pl,
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu RTV i AGD do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny ZP/235/055/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu AGD i RTV wraz z wniesieniem do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 3 (formularze rzeczowo- cenowe) do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia w ramach zamówienia podstawowego: maksymalnie 21 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy. Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji: w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy: 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówieniem nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający może je samodzielnie pozyskać.
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz oferty, 2. formularz rzeczowo- cenowy, 3. opcjonalnie –pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu 4. Opcjonalnie w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego -zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia zasobów na czas realizacji zamówienia. 5. Klauzula RODO została zawarta w rozdziale XIX SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości dla: Część I: 4 000 zł Część II: 1 000 zł Część III: 150 zł Część IV: 950 zł Część V: 750 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach dotyczących dostawy partii przedmiotu umowy: a) zmiana obowiązujących stawek podatkowych; b) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron (np. z powodu pandemii wirusa SARS-CoV-2), d) zmiana przedmiotu umowy w sytuacji, gdy na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy na warunkach określonych w §4 ust 10 niniejszej umowy. e) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu rzeczowego lub finansowego umowy, Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści umowy wymagają formy pisemnej.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego (AGD)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 3 (formularze rzeczowo- cenowe) do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odkurzaczy i szorowarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 3 (formularze rzeczowo- cenowe) do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa spalinowego sprzętu ogrodniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16160000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 3 (formularze rzeczowo- cenowe) do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu audiowizualnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 3 (formularze rzeczowo- cenowe) do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu telewizyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 3 (formularze rzeczowo- cenowe) do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia podstawowego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)