| GuidZP400 |
eeaf2e4a-3e0a-4df0-9636-6d5f7bc5bee5
|
| Biuletyn |
591798-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska
|
| Regon |
16200000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
583 472 400,
|
| Zamawiajacy fax |
583 472 913
|
| Zamawiajacy email |
dzp@pg.edu.pl,
|
| Adres strony url |
www.pg.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu RTV i AGD do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
|
| Numer referencyjny |
ZP/235/055/D/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu AGD i RTV wraz z wniesieniem do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 3 (formularze rzeczowo- cenowe) do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia w ramach zamówienia podstawowego: maksymalnie 21 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy. Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji: w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy: 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
|
| Okreslenie warunkow |
Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówieniem nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający może je samodzielnie pozyskać.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. formularz oferty, 2. formularz rzeczowo- cenowy, 3. opcjonalnie –pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu 4. Opcjonalnie w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego -zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia zasobów na czas realizacji zamówienia. 5. Klauzula RODO została zawarta w rozdziale XIX SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości dla:
Część I: 4 000 zł
Część II: 1 000 zł
Część III: 150 zł
Część IV: 950 zł
Część V: 750 zł
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach dotyczących dostawy partii przedmiotu umowy:
a) zmiana obowiązujących stawek podatkowych;
b) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron (np. z powodu pandemii wirusa SARS-CoV-2),
d) zmiana przedmiotu umowy w sytuacji, gdy na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy na warunkach określonych w §4 ust 10 niniejszej umowy.
e) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu rzeczowego lub finansowego umowy,
Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści umowy wymagają formy pisemnej.
|
| IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego (AGD)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 3 (formularze rzeczowo- cenowe) do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa odkurzaczy i szorowarek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39713000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 3 (formularze rzeczowo- cenowe) do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa spalinowego sprzętu ogrodniczego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
16160000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 3 (formularze rzeczowo- cenowe) do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu audiowizualnego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 3 (formularze rzeczowo- cenowe) do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu telewizyjnego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określa załącznik nr 3 (formularze rzeczowo- cenowe) do SIWZ.
|
| | |