„Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Okręgowym w Tarnobrzegu.”

Publication date 2020-10-01
End date 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu
Miejscowość Tarnobrzeg
Województwo podkarpackie
Branża
  • Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591705-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323300005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie modernizacji systemu w 4 salach sądowych Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu, polegające na modernizacji części instalacji, przez co należy rozumieć demontaż obecnych instalacji, przekazanie zdemontowanych urządzań Zamawiającemu, dostawę urządzeń technicznych wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w sądach powszechnych oraz instalację, wdrożenie uruchomienie oraz utrzymanie zmodernizowanego systemu.
4 (słownie: cztery) sale rozpraw, w których ma zostać zrealizowany przedmiot zamówienia są oznaczone numerami: 201, 208, 215, 216. Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 362e6cda-3b0a-49b6-acf9-9386eb186064
Biuletyn 591705-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu
Regon 83122086000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Tarnobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 39-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 15 688 25 67
Zamawiajacy fax 15 688 26 87
Zamawiajacy email inwestycje@tarnobrzeg.so.gov.pl
Adres strony url https://www.tarnobrzeg.so.gov.pl/index.php/zamowienia_publiczne_aktualne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.tarnobrzeg.so.gov.pl/index.php/zamowienia_publiczne_aktualne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny  Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2020 poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 27 39-400 Tarnobrzeg pokój nr 206 na II piętrze budynku Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Okręgowym w Tarnobrzegu.”
Numer referencyjny Sygn. ZP 261-3/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie modernizacji systemu w 4 salach sądowych Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu, polegające na modernizacji części instalacji, przez co należy rozumieć demontaż obecnych instalacji, przekazanie zdemontowanych urządzań Zamawiającemu, dostawę urządzeń technicznych wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w sądach powszechnych oraz instalację, wdrożenie uruchomienie oraz utrzymanie zmodernizowanego systemu. 4 (słownie: cztery) sale rozpraw, w których ma zostać zrealizowany przedmiot zamówienia są oznaczone numerami: 201, 208, 215, 216. Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32330000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin maksymalny realizacji zamówienia to 6 tygodni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 18.12.2020 r. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Zamawiający wymaga w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu przedstawienia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykazanie realizacji co najmniej dwóch dostaw o wartości co najmniej 250 000 zł każda polegających na dostawie i wdrożeniu systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 6 do SIWZ). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw - część zrealizowanej faktycznie dostaw musi wypełnić wymogi określone przez Zamawiającego na dzień składania oferty. Pod pojęciem 1 usługi Zamawiający rozumie dostawę/zamówienie realizowaną w ramach 1 umowy. Na etapie składania ofert Wykonawca w jednolitym oświadczeniu „JO” (zał. nr 2 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia. Wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) oraz dowody określające czy wskazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) oraz dowody określające, iż wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z zapisami części I pkt 10 ppkt 10.2 SIWZ; b) „Oświadczenie o braku możliwości uzyskania poświadczeń o wykonanych bądź wykonywanych usługach/dostawach” (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1) nw. dokumenty: • Jednolite oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 Pzp. (zał. nr 2); • „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 3) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów; • Wykaz materiałów równoważnych w przypadku ich wykazywania (zał. nr 9)wraz z odpowiednim dokumentem (kartą katalogową, folder lub inny dokumentem. Zamawiający (zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Pzp) dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wobec czego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał i opisał parametry techniczne rozwiązania w załączniku nr 8 do SIWZ, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanego przez Zamawiającego oraz załączył do każdego opisu odpowiedni dokument (kartę katalogową, folder lub inny dokument). Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp., w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja dot. otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający zamieści przykładowy wzór ww. oświadczenia na swojej stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert.Wykonawca zgodnie z art. 22a ust. 1 Pzp. może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.1. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od dn. … do dn. … w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (wzór załącznik nr 3 do SIWZ) złożony w oryginale – załącznik musi być potwierdzony przez podmiot oddający do dyspozycji zasoby. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty dotyczące podmiotu na zasobach, których polega na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp.: • dokumenty dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b pkt 2,3 (o którym mowa w część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.3.), wyłącznie zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego. Wykonawca w treści zał. nr 2 do SIWZ oświadcza, iż podmiot bądź podmioty na zasobach, których polega nie podlega lub nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; 2) w przypadku zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, zmiany uzasadnionej przyczynami technicznymi, zmiany związanej z brakiem/nieterminowością uzyskania stosownych pozwoleń, zmiany wynikającej z zaprzestania produkcji oferowanych urządzeń, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych, projektowych, wdrożeniowych, konieczności zmiany: a) sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym (m.in. zmiany terminów), wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji; b) zakresu przedmiotu Umowy w obszarze dostaw, wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji. 3) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy; 4) zmiany przedmiotu Umowy w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych; 5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; 6) jeżeli wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 7) jeżeli wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 8) inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego; 9) wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy, jeżeli wprowadzenie takich zmian wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jest uzasadnione ze względów technicznych lub organizacyjnych i nie powoduje konieczności poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. 5. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT). 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii zawartej umowy z podwykonawcą w terminie 5 dni od jej zawarcia. 7. Wszelkie zmiany umowy, jej rozwiązanie za zgoda obu stron, odstąpienie od niej lub jej wypowiedzenie wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)