GuidZP400 |
68e8f637-9472-4541-b839-e00e640797ed
|
Biuletyn |
591477-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
29420800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Polanki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
119
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-308
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 552 50 81
|
Zamawiajacy fax |
58 552 47 41
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalpolanki.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalpolanki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Poprawa dostępności do wysokiej jakości specjalistycznych usług zdrowotnych celem leczenia chorób cywilizacyjnych dla mieszkańców Pomorza poprzez rozbudowę Szpitala Św. Wojciecha w Gdańsku”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 07. Zdrowie Działania 07.01. Zasoby ochrony zdrowia Poddziałania 07.01.02 Zasoby ochrony zdrowia.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sp. z o.o.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://szpitalpolanki.ezamawiajacy.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitalpolanki.ezamawiajacy.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://szpitalpolanki.ezamawiajacy.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszcza się składanie ofert, dokumentów lub oświadczeń w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Sp. z o.o., ul. Polanki 119, 80-308 Gdańsk, budynek administracji Szpitala nr 2 pok. nr 49 sekretariat (czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:35)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych
|
Numer referencyjny |
SZP/ZPZ/347/2020/KP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych, których szczegółowy opis, asortyment i ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia warunków, więc złożenie oświadczenia nie jest wymagane.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie:
1) szczegółowego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia lub katalogu lub folderu potwierdzającego, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierającego nazwę producenta, nazwę produktu i nr katalogowy tak, by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisie oferowanego sprzętu, katalogu lub folderze,
2) aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia, że zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie o wyrobach medycznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualne na dzień składania ofert wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw wykluczenia w postępowaniu zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie:
1) szczegółowego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia lub katalogu lub folderu potwierdzającego, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierającego nazwę producenta, nazwę produktu i nr katalogowy tak, by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisie oferowanego sprzętu, katalogu lub folderze,
2) aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia, że zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie o wyrobach medycznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się możliwość zmian umowy w niżej wymienionym zakresie i sytuacjach,
tj. w przypadku / sytuacji:
1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie,
2) co do wysokości ceny w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia ceny bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy,
3) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
4) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, spowodowanej wstrzymaniem/przerwaniem wykonania umowy z przyczyn niezależnych od Stron, będących następstwem zaistnienia siły wyższej.
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
4) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu.
7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
9) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
10) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
12) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi.
|