| GuidZP400 |
e3b785ce-baf8-4b6b-92b3-67c8f3f348a0
|
| Biuletyn |
591295-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
|
| Regon |
43517650000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zachodnia
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
91-063
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
42 6322361
|
| Zamawiajacy fax |
426 322 361
|
| Zamawiajacy email |
biuro@mzz.lodz.pl
|
| Adres strony url |
mzz.lodz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://mzz.lodz.pl/bip/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście , za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego – w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków do ochrony osobistej i płynów do dezynfekcji w podziale na części
|
| Numer referencyjny |
MZŻ.AT.262.8.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa środków do ochrony osobistej i płynów do dezynfekcji w podziale na części:
Część 1 – dostawa maseczek jednorazowych i przyłbic
Część 2 – dostawa płynu do dezynfekcji
Część 3 – dostawa rękawic
|
| Cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
251848,84
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o ile zaistnieje uzasadniona konieczność udzielenia takiego zamówienia i będzie posiadał środki finansowe.
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający formułuje następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający żąda, aby Wykonawca: był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (Załącznik nr 4) oraz na wezwanie wpisu do właściwego rejestru,
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia – Załącznik Nr 3,
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający będzie wymagał : oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia – Załącznik Nr 3,
oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4,wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, oświadczenia Wykonawcy dotyczącego wypełnienia obowiązków informacyjnych – Załącznik Nr 5
|
| IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa maseczek jednorazowych i przyłbic
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
94476,80
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa maseczek jednorazowych i przyłbic do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa płynu do dezynfekcji
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24455000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
89332,86
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa płynu do dezynfekcji rąk i zabawek do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
68039,18
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa rękawic do 32 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi
|
| | |