Dostawa urządzeń drukujących

Publication date 2020-10-02
End date 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592839-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń drukujących, fabrycznie nowych- wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, nieużywanych oraz sprawnych technicznie, spełniających minimalne wymagania określone w Załączniku nr 1 do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia, do wskazanych lokalizacji Zamawiającego.
3.3. Przedmiot umowy został podzielony na zadania:
3.3.1. zadanie nr 1- dostawa urządzeń drukujących dla EDU, w ilościach:
Model D – 63 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania jakościowe zawarte są w załączniku nr 1 do Projektu umowy – Opis przedmiotu zamówienia
3.3.2. zadanie nr 2 – dostawa urządzeń drukujących dla UM, w ilościach jak w tabeli:
model Ilość [szt.]

Model A 61
Model B 11
Model C 2
Model D 9
Model D z autoryzacją 0
Model E 5
Model E z autoryzacją 0
Model F 1
Model G 1
Model H 38
Model I 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania jakościowe zawarte są w załączniku nr 1 do Projektu umowy – Opis przedmiotu zamówienia
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania jakościowe znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
3.5. Zamawiający, przy realizacji niemniejszego zamówienia, korzysta z prawa opcji polegającego na możliwości zamówienia, w ramach oddzielnych zleceń, dodatkowych urządzeń drukujących wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamówienia w ramach prawa opcji nie przekroczy kwoty: 100 000 zł
3.6. Wykonawca, wraz z ofertą złoży specyfikację techniczną oferowanych urządzeń drukujących. Specyfikacja musi zawierać, co najmniej markę, model i nazwę oferowanego sprzętu oraz dane techniczne wymienione w załączniku nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia. Specyfikacja techniczna stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Brak specyfikacji technicznej złożonej wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b50e96ba-3316-481b-a97e-55bd0c1aee9f
Biuletyn 592839-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Regon 22287361000000
Zamawiajacy adres ulica Namysłowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 777 90 23,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email cui@cui.wroclaw.pl,
Adres strony url https://bip.cui.wroclaw.pl/index.php?app=przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.cui.wroclaw.pl/index.php?app=przetargi
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.cui.wroclaw.pl/index.php?app=przetargi
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://cui-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pocztą, pocztą kurierską, osobiście lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres CUI ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń drukujących
Numer referencyjny CUI-ZZ.3200.36.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń drukujących, fabrycznie nowych- wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, nieużywanych oraz sprawnych technicznie, spełniających minimalne wymagania określone w Załączniku nr 1 do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia, do wskazanych lokalizacji Zamawiającego. 3.3. Przedmiot umowy został podzielony na zadania: 3.3.1. zadanie nr 1- dostawa urządzeń drukujących dla EDU, w ilościach: Model D – 63 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania jakościowe zawarte są w załączniku nr 1 do Projektu umowy – Opis przedmiotu zamówienia 3.3.2. zadanie nr 2 – dostawa urządzeń drukujących dla UM, w ilościach jak w tabeli: model Ilość [szt.] Model A 61 Model B 11 Model C 2 Model D 9 Model D z autoryzacją 0 Model E 5 Model E z autoryzacją 0 Model F 1 Model G 1 Model H 38 Model I 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania jakościowe zawarte są w załączniku nr 1 do Projektu umowy – Opis przedmiotu zamówienia 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania jakościowe znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Zamawiający, przy realizacji niemniejszego zamówienia, korzysta z prawa opcji polegającego na możliwości zamówienia, w ramach oddzielnych zleceń, dodatkowych urządzeń drukujących wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamówienia w ramach prawa opcji nie przekroczy kwoty: 100 000 zł 3.6. Wykonawca, wraz z ofertą złoży specyfikację techniczną oferowanych urządzeń drukujących. Specyfikacja musi zawierać, co najmniej markę, model i nazwę oferowanego sprzętu oraz dane techniczne wymienione w załączniku nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia. Specyfikacja techniczna stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Brak specyfikacji technicznej złożonej wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwie dostawy urządzeń drukujących, za kwotę co najmniej 250 000 zł brutto każda. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, powyższy warunek zostanie spełniony, gdy dla obu zadań wykaże co najmniej dwie dostawy urządzeń drukujących, za kwotę co najmniej 250 000 zł brutto każda. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony, gdy jeden z wykonawców wykaże jego spełnienie w całości, tzn. doświadczenie w ramach warunku nie sumuje się. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, warunek zostanie spełniony gdy inny podmiot wykaże jego spełnienie w całości (doświadczenia nie sumuje się), z zastrzeżeniem, ze inny podmiot będzie musiał uczestniczyć w realizacji zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdziale 5 pkt 5.2.3. SIWZ – wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do Grupy kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) w przypadku zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego lub Odbiorcy lub zmiany wynikającej z zaprzestania produkcji oferowanego Sprzętu, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych lub jakościowych Sprzętu w stosunku do Załącznika nr 1 do Umowy – Opisu przedmiotu zamówienia oraz Załącznika nr 4 - Oferty - Zmawiający dopuszcza zmiany w szczególności zmiany: a) sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym (min. miejsca dostarczenia przedmiotu umowy, przyjętych metod i kanałów komunikacji; b) zakresu przedmiotu Umowy w obszarze dostaw, wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych albo parametrów Sprzętu, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, - Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w zakresie dostosowania jej do tych zmian;
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń drukujących dla EDU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Model D – 63 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania jakościowe zawarte są w załączniku nr 1 do Projektu umowy – Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa urządzeń drukujących dla UM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis model Ilość [szt.] Model A 61 Model B 11 Model C 2 Model D 9 Model D z autoryzacją 0 Model E 5 Model E z autoryzacją 0 Model F 1 Model G 1 Model H 38 Model I 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania jakościowe zawarte są w załączniku nr 1 do Projektu umowy – Opis przedmiotu zamówienia
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)