Zakup mebli

Publication date 2020-10-02
End date 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Lotnicza Akademia Wojskowa
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592721-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – meble biurowe, Zadanie nr 2 – meble konferencyjne, Zadanie nr 3 – wieszaki ubraniowe, Zadanie nr 4 – meble kuchenne, Zadanie nr 5 – stolik kawowy okrągły, Zadanie nr 6 – meble do Działu Żywienia, Zadanie nr 7 – meble biurowe, Zadanie nr 8 – meble do ACSL, Zadanie nr 9 – nadstawka na biurko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 lub 9, tj. wszystkie zadania. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. W zadaniu nr 9 podany kolor (grusza) oraz wszystkie podane wymiary są danymi przybliżonymi i mogą ulec zmianie, dlatego zalecana jest wizja lokalna przed ewentualnym złożeniem oferty. Termin wizji lokalnej ustala się w dniach od 05.10.2020 r. do 06.10.2020 r. w godzinach od 8:00 do 9:00. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c63a3fbb-e382-4260-a31f-d0b38578d44d
Biuletyn 592721-N-2020
Zamawiajacy nazwa Lotnicza Akademia Wojskowa
Regon 60059216000000
Zamawiajacy adres ulica Dywizjonu 303
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Dęblin
Zamawiajacy kod pocztowy 08-521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 517 453,
Zamawiajacy fax 261 517 452
Zamawiajacy email zp@law.mil.pl,
Adres strony url https://www.wojsko-polskie.pl/law/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.law.mil.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.law.mil.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dywizjonu 303 nr 35 (Rektorat — Pałac Jabłonowskich) kancelaria jawna – pok. nr 116 (Wjazd do Pałacu Jabłonowskich możliwy również od strony os. Lotnisko, od ul. płk. Pilota Szczepana Ścibiora)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicza Akademia Wojskowa, ul. Dywizjonu 303 nr 35, 08-521 Dęblin - kancelaria jawna - pok. nr 116
Nazwa nadana zamowieniu Zakup mebli
Numer referencyjny Zp/pn/73/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – meble biurowe, Zadanie nr 2 – meble konferencyjne, Zadanie nr 3 – wieszaki ubraniowe, Zadanie nr 4 – meble kuchenne, Zadanie nr 5 – stolik kawowy okrągły, Zadanie nr 6 – meble do Działu Żywienia, Zadanie nr 7 – meble biurowe, Zadanie nr 8 – meble do ACSL, Zadanie nr 9 – nadstawka na biurko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 lub 9, tj. wszystkie zadania. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. W zadaniu nr 9 podany kolor (grusza) oraz wszystkie podane wymiary są danymi przybliżonymi i mogą ulec zmianie, dlatego zalecana jest wizja lokalna przed ewentualnym złożeniem oferty. Termin wizji lokalnej ustala się w dniach od 05.10.2020 r. do 06.10.2020 r. w godzinach od 8:00 do 9:00. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: - Karty katalogowe oferowanych produktów w odniesieniu do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (dla każdego zadania). - Karta katalogowa, powinna zawierać co najmniej: a) nazwę mebla, b) zdjęcia oferowanego asortymentu.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w zadaniach: zadanie nr 1 – w wysokości: 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt zł, 00/100), zadanie nr 7 – w wysokości: 580,00 PLN (słownie: pięćset osiemdziesiąt zł, 00/100). Przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 13 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lotnicza Akademia Wojskowa z siedzibą w Dęblinie przy ul. Dywizjonu 303 nr 35, kod pocztowy 08-521. 2. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych w Lotniczej Akademii Wojskowej, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@law.mil.pl lub pod numerem tel. 261 517 474. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), który wynika z następujących przepisów prawa:  ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.);  rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U 2016 r. poz. 1126);  ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.). 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych pozyskanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Ponadto, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem w sprawie udzielenia zamówienia publicznego mogą być podmioty świadczące na rzecz LAW usługi, w związku z którymi zyskują one dostęp do danych jako podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora np. usługa serwisu oprogramowania, usunięcia awarii systemu, w którym przetwarzane są dane itd. 5. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). 6. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przeniesienia danych oraz do wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych. 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez okres obowiązywania umowy. 8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 9. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ FORMULARZA OFERTY JEST FORMULARZ CENOWY. Jeżeli Wykonawca nie złoży formularza cenowego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble konferencyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ FORMULARZA OFERTY JEST FORMULARZ CENOWY. Jeżeli Wykonawca nie złoży formularza cenowego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wieszaki ubraniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ FORMULARZA OFERTY JEST FORMULARZ CENOWY. Jeżeli Wykonawca nie złoży formularza cenowego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Meble kuchenne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ FORMULARZA OFERTY JEST FORMULARZ CENOWY. Jeżeli Wykonawca nie złoży formularza cenowego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Stolik kawowy okrągły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ FORMULARZA OFERTY JEST FORMULARZ CENOWY. Jeżeli Wykonawca nie złoży formularza cenowego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Meble do Działu Żywienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ FORMULARZA OFERTY JEST FORMULARZ CENOWY. Jeżeli Wykonawca nie złoży formularza cenowego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ FORMULARZA OFERTY JEST FORMULARZ CENOWY. Jeżeli Wykonawca nie złoży formularza cenowego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Meble do ACSL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ FORMULARZA OFERTY JEST FORMULARZ CENOWY. Jeżeli Wykonawca nie złoży formularza cenowego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Nadstawka na biurko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ FORMULARZA OFERTY JEST FORMULARZ CENOWY. Jeżeli Wykonawca nie złoży formularza cenowego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia (od daty zawarcia umowy)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)