GuidZP400 |
0cf90ad6-be1b-41ed-a694-7f773d76070d
|
Biuletyn |
592815-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
|
Regon |
14031558300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wspólna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2/4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-926
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 273 71 50,
|
Zamawiajacy fax |
22 273 89 22
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mfipr.gov.pl ,
|
Adres strony url |
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/profil-nabywcy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający umożliwia składanie oferty pisemnie albo za pośrednictwem Platformy zakupowej (w zależności od decyzji Wykonawcy). Ofertę w formie pisemnej należy przekazać na adres: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa. Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa oraz wdrożenie macierzy dyskowej i switchy SAN wraz z gwarancją, wyposażeniem i niezbędnymi licencjami
|
Numer referencyjny |
BDG-V.2611.49.2020.NS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa macierzy dyskowej, switchy SAN (2 szt.) wraz z gwarancją, wyposażeniem i niezbędnymi licencjami. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
590000,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Uzupełnienie informacji z pkt II.8): Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie określonym w ofercie, jednak nie później niż w terminie 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Numeracja zgodna z SIWZ. Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: 5.2.3.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę macierzy dyskowej o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda; 5.2.3.2. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za wdrożenie macierzy dyskowej i świadczenie usług gwarancyjnych, z których każda: a. co najmniej raz uczestniczyła we wdrożeniu macierzy dyskowej; b. posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie znajomości zaoferowanej przez Wykonawcę macierzy – potwierdzone certyfikatem wydanym przez producenta zaoferowanej macierzy lub zaświadczeniem ukończenia szkolenia z zakresu znajomości zaoferowanej macierzy, wydanym przez autoryzowane centrum szkoleniowe producenta tej macierzy.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.2 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone powyżej stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu dostaw wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ; Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ; c) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r., poz. 310).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|