Dostawa rękawic nitrylowych jednorazowych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju

Publication date 2020-10-02
End date 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Jastrzębie-Zdrój
Województwo śląskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592534-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic nitrylowych, bezpudrowych, jednorazowego użytku, zgodne z normami EN 455-1-2-3-4; deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 roku w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U z 2016 poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745, oznakowanie znakiem CE, w kolorze czarnym, niebieskim lub fioletowym (1 opakowanie = 100 sztuk, pakowane w kartony po 10 opakowań), w rozmiarach:
a) M w ilości 20000 sztuk (200 opakowań)
b) L w ilości 590000 sztuk (5900 opakowań)
c) XL w ilości 590000 sztuk (5900 opakowań)
Wymagany minimalny termin ważności liczony od dnia dostawy - 12 miesięcy.
3.Przedmiot zamówienia powinien posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP.
4.Produkty winny być w opakowaniach producenta posiadającymi oznaczenia umożliwiające sprawdzenie ich parametrów, a w razie ich braku, produkty winny posiadać, wystawioną przez producenta specyfikację produktu.
UWAGA:
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje się normy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym – przewidziane dla wyrobów o tym samym przeznaczeniu. Produkty równoważne muszą posiadać cechy i właściwości takie same lub nie gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f05b65ab-3457-4ae8-977b-15d7c8cd4163
Biuletyn 592534-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny
Regon 31980700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. C. K. Norwida
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Jastrzębie-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 44-268
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 759 230
Zamawiajacy fax 32 475 92 33
Zamawiajacy email dkw_jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę nalezy składać w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, w sposób uniemożliwiający jej otwarcie w sekretariacie Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Jastrzębiu-Zdroju, ul. C.K. Norwida 23, 44-268 Jastrzębie-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic nitrylowych jednorazowych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
Numer referencyjny DKw.2232.9.2020.R
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic nitrylowych, bezpudrowych, jednorazowego użytku, zgodne z normami EN 455-1-2-3-4; deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 roku w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U z 2016 poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745, oznakowanie znakiem CE, w kolorze czarnym, niebieskim lub fioletowym (1 opakowanie = 100 sztuk, pakowane w kartony po 10 opakowań), w rozmiarach: a) M w ilości 20000 sztuk (200 opakowań) b) L w ilości 590000 sztuk (5900 opakowań) c) XL w ilości 590000 sztuk (5900 opakowań) Wymagany minimalny termin ważności liczony od dnia dostawy - 12 miesięcy. 3.Przedmiot zamówienia powinien posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP. 4.Produkty winny być w opakowaniach producenta posiadającymi oznaczenia umożliwiające sprawdzenie ich parametrów, a w razie ich braku, produkty winny posiadać, wystawioną przez producenta specyfikację produktu. UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje się normy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym – przewidziane dla wyrobów o tym samym przeznaczeniu. Produkty równoważne muszą posiadać cechy i właściwości takie same lub nie gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Realizacja zamówienia w terminie 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wadium Zamawiający rezygnuje z możliwości żądania wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy: a) w zakresie koniecznym z powodu zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego; b) zmiany terminu wykonania umowy - gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie Przedmiotu Umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; c) zmianę wielkości zamówienia nie większą niż 10% wartości określonej w §2 ust. 1 niniejszej umowy d) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, dotyczącej przedmiotu umowy, w wyniku zmiany przepisów o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia niniejszej umowy, wartość brutto Przedmiotu Umowy zostanie zmieniona na pisemny wniosek Wykonawcy oraz po zawarciu przez Strony stosownego aneksu, w wyniku zastosowania zmienionej stawki podatku od towarów i usług.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)