GuidZP400 |
fed71afd-a58c-46e3-be7a-b74304847379
|
Biuletyn |
592551-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
|
Regon |
50622576000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poleska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
89
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-874
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 66 37 344, 85 66 37 345,
|
Zamawiajacy fax |
85 66 37 302
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wspr.bialystok.pl ,
|
Adres strony url |
www.pogotowie.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pogotowie.bialystok.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, pocztą polską, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poleska 89, 15-874 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papierów do aparatów EKG i defibrylatorów, materiałów jednorazowego użytku, elektrod wielofunkcyjnych do defibrylatorów
|
Numer referencyjny |
EOP.332.18.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Liczba części zamówienia, na które wykonawca może złożyć ofertę nie jest ograniczona.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa papierów do aparatów EKG i defibrylatorów, materiałów jednorazowego użytku, elektrod wielofunkcyjnych do defibrylatorów dla SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na wezwanie Zamawiającego: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
1. W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z późn. zm.).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wezwanie Zamawiającego: próbki asortymentu określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ –Formularz cenowy. W celu weryfikacji zaoferowanego asortymentu do wymogów, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie próbek asortymentu określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy, z każdej części od 1 – 8 opisanej w Załączniku nr 3 Formularz cenowy – po 1 szt. z każdej z pozycji.
1 Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby. Wykonawca powinien umieścić je w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy i numerem części. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numerem katalogowym. W/w opakowania zbiorcze należy umieścić w odpowiednio zabezpieczonym kartonie, oznaczonym tak, jak koperta zawierająca ofertę.
2. Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby w ww. częściach spełniają wszystkie wymagania określone w SIWZ, porównując próbki z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. Niezgodność próbek z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 pzp. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części oraz pozycji której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe.
|
Inne dokumenty niewymienione |
POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ
a. Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ];
b. Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ];
c. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Elektrody wielofunkcyjne do Lifepak 12/15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa elektrod wielofunkcyjnych do defibrylatorów Lifepak 12/15
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kołnierz ortopedyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141730-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa kołnierzy ortopedycznych dla dorosłych i dla dzieci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Igła doszpikowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa igieł doszpikowych dla dorosłych i dla dzieci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Filtr do respiratora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa filtrów do respiratora dla dorosłych i dla dzieci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Papiery do urządzeń EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa papierów do urządzeń EKG Mr Green i Ascard Mr Blue
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Papier do defibrylatora Corpuls 3 i Lifepak 12/15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa papieru do defibrylatora Corpuls 3 i Lifepak 12/15
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Staza taktyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa stazy taktycznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pojemnik na odpady medyczne 60 l
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa pojemników na odpady medyczne 60 l
|
| |