Dostawa papierów do aparatów EKG i defibrylatorów, materiałów jednorazowego użytku, elektrod wielofunkcyjnych do defibrylatorów

Publication date 2020-10-02
End date 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592551-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331417306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa papierów do aparatów EKG i defibrylatorów, materiałów jednorazowego użytku, elektrod wielofunkcyjnych do defibrylatorów dla SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fed71afd-a58c-46e3-be7a-b74304847379
Biuletyn 592551-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
Regon 50622576000000
Zamawiajacy adres ulica Poleska
Zamawiajacy adres numer domu 89
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-874
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 66 37 344, 85 66 37 345,
Zamawiajacy fax 85 66 37 302
Zamawiajacy email przetargi@wspr.bialystok.pl ,
Adres strony url www.pogotowie.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pogotowie.bialystok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, pocztą polską, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poleska 89, 15-874 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papierów do aparatów EKG i defibrylatorów, materiałów jednorazowego użytku, elektrod wielofunkcyjnych do defibrylatorów
Numer referencyjny EOP.332.18.20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Liczba części zamówienia, na które wykonawca może złożyć ofertę nie jest ograniczona.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa papierów do aparatów EKG i defibrylatorów, materiałów jednorazowego użytku, elektrod wielofunkcyjnych do defibrylatorów dla SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 1. W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z późn. zm.).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wezwanie Zamawiającego: próbki asortymentu określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ –Formularz cenowy. W celu weryfikacji zaoferowanego asortymentu do wymogów, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie próbek asortymentu określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy, z każdej części od 1 – 8 opisanej w Załączniku nr 3 Formularz cenowy – po 1 szt. z każdej z pozycji. 1 Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby. Wykonawca powinien umieścić je w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy i numerem części. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numerem katalogowym. W/w opakowania zbiorcze należy umieścić w odpowiednio zabezpieczonym kartonie, oznaczonym tak, jak koperta zawierająca ofertę. 2. Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby w ww. częściach spełniają wszystkie wymagania określone w SIWZ, porównując próbki z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. Niezgodność próbek z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 pzp. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części oraz pozycji której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe.
Inne dokumenty niewymienione POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ a. Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ]; b. Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ]; c. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Elektrody wielofunkcyjne do Lifepak 12/15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa elektrod wielofunkcyjnych do defibrylatorów Lifepak 12/15
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kołnierz ortopedyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141730-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa kołnierzy ortopedycznych dla dorosłych i dla dzieci
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Igła doszpikowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa igieł doszpikowych dla dorosłych i dla dzieci
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Filtr do respiratora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa filtrów do respiratora dla dorosłych i dla dzieci
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Papiery do urządzeń EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa papierów do urządzeń EKG Mr Green i Ascard Mr Blue
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Papier do defibrylatora Corpuls 3 i Lifepak 12/15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa papieru do defibrylatora Corpuls 3 i Lifepak 12/15
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Staza taktyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa stazy taktycznej
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pojemnik na odpady medyczne 60 l
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa pojemników na odpady medyczne 60 l
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA OFERTOWA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)