Dostawa wraz z wyminą akumulatorów w zasilaczach awaryjnych

Publication date 2020-10-02
End date 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590300-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 316825304
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wymiana
akumulatorów w zasilaczach awaryjnych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 44309eba-055e-4ebb-a13c-2ed06e907df1
Biuletyn 590300-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
Regon 28861000000000
Zamawiajacy adres ulica M. Skłodowskiej - Curie
Zamawiajacy adres numer domu 24A
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-276
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 831 83 88,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia@uskwb.pl ,
Adres strony url https://www.uskwb.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://www.uskwb.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.uskwb.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z wyminą akumulatorów w zasilaczach awaryjnych
Numer referencyjny 87/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wymiana akumulatorów w zasilaczach awaryjnych
Cpv glowny przedmiot 31682530-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Informacje na temat katalogow Termin obowiązywania umów to 2 miesiące od daty zawarcia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca wykaże, że w ostatnim półroczu wykonał co najmniej jedną usługę wymiany akumulatorów na kwotę minimum 50 000,00 zł netto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175) 2. Opisy techniczne, katalogi, instrukcje użytkowania, itp. oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie warunków/parametrów granicznych określonych w Załączniku nr 1. W przypadku wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w ramach których zastrzega sobie także prawo do wezwania Wykonawców do złożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 1 oraz dokumentów potwierdzających, iż oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175)
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa: a) w pkt II.1 – składa informacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym a art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; b) w pkt. II.2 – składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji. 2. Dokument, o którym mowa w ust.1 pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. V. Oferta wspólna 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy – dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik (lider). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a) ustawy p.z.p., kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizacje zamówienia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wymaga przedłożenia zawartej umowy konsorcjum.
Czy wadium 1
Wadium dla pakietu nr 1: 5 050,00 zł, dla pakietu nr 2 475,00 zł, dla oferty całkowitej: 5 525,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w okolicznościach określonych w art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa Zamówień Publicznych w zakresie: 1) wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość dostawy objętej Umową; 2) warunków realizacji Umowy, gdy zmiana taka jest niezbędna do prawidłowego wykonania Umowy zgodnie z jej celem wskutek nieprzewidzianej przez Strony zmiany okoliczności; 3) zmiany postanowień Umowy korzystnej dla Zamawiającego, a polegające w szczególności na wydłużeniu okresu gwarancji, zastąpienia Sprzętu urządzeniami o wyższych parametrach lub funkcjonalności; 4) zmiany terminu wykonania Umowy wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego; 2. Zmiany określone w ust. 1 nie mogą skutkować wzrostem wartości wynagrodzenia Wykonawcy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 na wniosek Wykonawcy, wymaga uzasadnienia przez niego konieczności zmiany oraz udokumentowania okoliczności uzasadniających dopuszczalność zmiany Umowy.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31682530-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Dostawa oraz wymina komponentów Do HT Sentry HT60 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31682530-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Dostawa oraz wymina komponentów do Pyramid
  

Criterion

Kryteria Autoryzacja serwisu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)