Dostawa wyposażenia pracowni do Zespołu Szkół Ekonomiczno – Hotelarskich im. E. Gierczak w Kołobrzegu w ramach projektu „Zawodowiec w nowoczesnej gospodarce”

Publication date 2020-10-02
End date 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich im. Emilii Gierczak
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592578-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni do Zespołu Szkół Ekonomiczno – Hotelarskich im. E. Gierczak w Kołobrzegu w ramach projektu „Zawodowiec w nowoczesnej gospodarce” o numerze RPZP.08.06.00-32-K027/19, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa RPZP.08.00.00. Edukacja, działanie 08.06.00 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, w imieniu i na rzecz Powiatu Kołobrzeskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Dostarczane urządzenia powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad fabrycznych, być dostarczone na koszt Wykonawcy pod wskazany adres określony przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Strukturalnego i Inwestycyjnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86a4e428-180d-41a3-bee0-e97088508681
Biuletyn 592578-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich im. Emilii Gierczak
Regon 33144461100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Łopuskiego
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kołobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 78-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 0-94 35 115 55
Zamawiajacy fax 0-94 35 115 55
Zamawiajacy email adm.zseh@wp.pl
Adres strony url www.ekonom.kolobrzeg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zawodowiec w nowoczesnej gospodarce” o numerze RPZP.08.06.00-32-K027/19, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa RPZP.08.00.00. Edukacja, działanie 08.06.00 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, w imieniu i na rzecz Powiatu Kołobrzeskiego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia https://zsehkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zsehkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pracowni do Zespołu Szkół Ekonomiczno – Hotelarskich im. E. Gierczak w Kołobrzegu w ramach projektu „Zawodowiec w nowoczesnej gospodarce”
Numer referencyjny DA.322.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni do Zespołu Szkół Ekonomiczno – Hotelarskich im. E. Gierczak w Kołobrzegu w ramach projektu „Zawodowiec w nowoczesnej gospodarce” o numerze RPZP.08.06.00-32-K027/19, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa RPZP.08.00.00. Edukacja, działanie 08.06.00 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, w imieniu i na rzecz Powiatu Kołobrzeskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Dostarczane urządzenia powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad fabrycznych, być dostarczone na koszt Wykonawcy pod wskazany adres określony przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Strukturalnego i Inwestycyjnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Tak
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Tak
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części nr 1 zamówienia Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu ICT o wartości nie mniejszej niż 85 000,00 PLN brutto (słownie: osiemdziesiąt pieć tysięcy złotych brutto 00/100). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej, uzna że warunek został spełniony, jeżeli jeden i tylko jeden z Wykonawców samodzielnie w całości wykaże spełnienie tego warunku. W przypadku gdy Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej, polega na zasobach podmiotu trzeciego/podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, Zamawiający dokonując oceny, uzna że warunek został spełniony, jeżeli jeden i tylko jeden z tych podmiotów samodzielnie w całości wykaże spełnienie tego warunku. Dla części nr 2 zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony druk FORMULARZ OFERTY, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie 2) wypełnione formularze asortymentowo-cenowe, stanowiące załączniki nr 7 i/lub 8 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie 3) wydruk wyniku procesora w teście benchmark aktualny na dzień ogłoszenia postępowania (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia oraz zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: 1) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy sprzętu (np. wycofanie sprzętu z produkcji), zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ i Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie innego sprzętu, 4) w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty 5) gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, zmiana nastąpi poprzez wydłużenie terminu maksymalnie o ilość dni odpowiadającą czasowi trwania przyczyn uzasadniających zmianę.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do pracowni komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu do pracowni komputerowych w ilościach i o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do pracowni gastronomicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu do pracowni gastronomicznych w ilościach i o minimalnych parametrach określonych w SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin Gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)