ZP/46/2020 "Dostawy różnych artykułów medycznych oraz płynów infuzyjnych z podziałem na 7 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. Pirogowa w Łodzi”

Publication date 2020-10-05
End date 2020-10-27 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593344-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331900008, 331410000, 229930007, 331241305, 336925002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów medycznych oraz płynów infuzyjnych z podziałem na 7 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
1. Oprzyrządowanie do ERBE VIO 300D (zestaw laparoskopowy)
2. Zestawy j.u. do punkcji jamy opłucnej i otrzewnej
3. Ostrza do strzygarki Medline
4. Papier do drukarek urządzeń medycznych
5. Proszek żelujący
6. Żele diagnostyczne
7. Płyny infuzyjne
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 1 do nr 7 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5aa59a6-47cb-44c5-a477-fb66b1b33705
Biuletyn 593344-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Regon 47165836000000
Zamawiajacy adres ulica Wólczańska
Zamawiajacy adres numer domu 191
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-531
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 371 322,
Zamawiajacy fax 426 371 322
Zamawiajacy email zampub@pirogow.pl,
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195. Dział Zamówień Publicznych budynek główny Szpitala, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu ZP/46/2020 "Dostawy różnych artykułów medycznych oraz płynów infuzyjnych z podziałem na 7 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. Pirogowa w Łodzi”
Numer referencyjny ZP/46/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów medycznych oraz płynów infuzyjnych z podziałem na 7 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia 1. Oprzyrządowanie do ERBE VIO 300D (zestaw laparoskopowy) 2. Zestawy j.u. do punkcji jamy opłucnej i otrzewnej 3. Ostrza do strzygarki Medline 4. Papier do drukarek urządzeń medycznych 5. Proszek żelujący 6. Żele diagnostyczne 7. Płyny infuzyjne 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 1 do nr 7 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6.3.1.1. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.1.1. 6.3.1.1.1. Kopia zezwolenia, o którym mowa w pkt. 5.1.1.1. poświadczona za zgodność z oryginałem zgodnie z pkt. 10.2.8 6.3.1.2. W zakresie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6.3.1.2.1. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.: • Ustawa z dn. 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 186) – dotyczy Pakietów 1-6 • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG – dotyczy Pakietów 1-6 • Ustawa z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2019 poz. 499) – dotyczy Pakietu 7 • Oferowane produkty spełniają wymagania dodatkowe określone szczegółowo w załącznikach do SIWZ - dotyczy Pakietów 1-7 Wzór druku stanowi załącznik nr 11 do SIWZ 6.3.1.3. Materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych etc.) w języku polskim/przetłumaczonych na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla poszczególnych pakietów) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. rozmiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy Pakietów 1-6 6.3.1.4. Karty charakterystyki produktu leczniczego dotyczy Pakietu 7
Inne dokumenty niewymienione 10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst §5 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczone w sytuacji okoliczności nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy takich jak: 1.1. obniżenie ceny jednostkowej netto towaru, 1.2. wycofanie asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych właściwościach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.3. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych właściwościach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.4. zmiana nazwy handlowej lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, w przypadku wprowadzenia do sprzedaży przez producenta produktu zmodyfikowanego/udoskonalonego, albo gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn lezących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, 1.5. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia określonym §3 ust. 3.2. umowy.
IV 4 4 data 2020-10-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Oprzyrządowanie do ERBE VIO 300D (zestaw laparoskopowy)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3.2. Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów medycznych oraz płynów infuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 1 do nr 7 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ „Kosztorysem ofertowym – pakiet 1”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestawy j.u. do punkcji jamy opłucnej i otrzewnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3.2. Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów medycznych oraz płynów infuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 1 do nr 7 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ „Kosztorysem ofertowym – pakiet 2”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Ostrza do strzygarki Medline
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3.2. Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów medycznych oraz płynów infuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 1 do nr 7 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ „Kosztorysem ofertowym – pakiet 3”.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Papier do drukarek urządzeń medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3.2. Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów medycznych oraz płynów infuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 1 do nr 7 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ „Kosztorysem ofertowym – pakiet 4”.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Proszek żelujący
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3.2. Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów medycznych oraz płynów infuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 1 do nr 7 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ „Kosztorysem ofertowym – pakiet 5”.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Żele diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3.2. Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów medycznych oraz płynów infuzyjnych. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 1 do nr 7 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ „Kosztorysem ofertowym – pakiet 6”.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Płyny infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692500-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3.2. Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów medycznych oraz płynów infuzyjnych. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 1 do nr 7 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ „Kosztorysem ofertowym – pakiet 7”.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)