GuidZP400 |
b75c95d5-b50f-4456-8bff-ba6a652b9cb9
|
Biuletyn |
593326-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
|
Regon |
67056863500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ks. Łukasika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 3639957 w. 1219
|
Zamawiajacy fax |
48 3634873
|
Zamawiajacy email |
wara@praca.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.pupradom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.pupradom.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pupradom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PUP w Radomiu ul. Księdza Łukasika 3; 26-612 Radom
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA 4 LAPTOPÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM LICENCJĄ ORAZ AKCESORIAMI I WYPOSAŻENIEM DODATKOWYM
|
Numer referencyjny |
ZP.26.03.2020.JP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) czterech laptopów wraz z oprogramowaniem, licencją, akcesoriami i wyposażeniem dodatkowym, którego szczegółowy opis został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia przez wykonawcę, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca musi złożyć na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty (w przypadku zaoferowania produktu równoważnego - dotyczy systemu operacyjnego)
1.dokumentację oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w SIWZ wymagań,
2. zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełniania tych wymagań.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
2. Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika .
3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2) DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY
1. W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty( oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego , którą Zamawiający udzieli niezwłocznie gdy otrzyma wymagane dokumenty.
2. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą dostawę przedmiotu zamówienia za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą pod warunkiem zrealizowania dostawy przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ oraz w formularzu ofertowym.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej ze wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
4. W przypadku o których mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania przez niego części umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|