Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu

Publication date 2020-10-05
End date 2020-10-13 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592523-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu, zgodnie z zapisami załącznika nr 2 do SIWZ formularza asortymentowo cenowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34b7c0aa-e901-4c44-9c66-bc5ad222ad5f
Biuletyn 592523-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Zawierciu
Regon 27627111000000
Zamawiajacy adres ulica Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 740 361
Zamawiajacy fax 326 721 532
Zamawiajacy email zampub@szpitalzawiercie.pl
Adres strony url www.szpitalzawiercie.pl
Adres strony internetowej www.szpitalzawiercie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalzawiercie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalzawiercie.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Zawierciu, 42 - 400 Zawiercie, ul. Midowa 14, Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
Numer referencyjny DZP/PN/50/1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu, zgodnie z zapisami załącznika nr 2 do SIWZ formularza asortymentowo cenowego.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty - zgodnie z cz. XIV SIWZ. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty dotyczące Wykonawcy z uwzględnieniem zasad wskazanych w części VII SIWZ.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Zgodnie z częścią X, XIII i XIV SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późń. zm.) oraz w przypadku: a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane np. przez tzw. „siłę wyższą”. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny aneks do umowy; b) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu, przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę Przedmiotu dostawy bądź jego elementów oraz gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego, w terminie obowiązywania umowy, o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie stosowne oświadczenie producenta. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Strony wprowadzą zmiany terminu w formie aneksu do umowy. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności, z wyjątkiem § 6 ust. 5 umowy.
IV 4 4 data 2020-10-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin udzielonej gwarancji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)