Dostawa, instalacja i uruchomienie centralnego urządzenia podtrzymującego zasilanie systemów komputerowych oraz utylizacja zdemontowanych urządzeń.

Publication date 2020-10-05
End date 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593109-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 316825304
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie centralnego urządzenia podtrzymującego zasilanie systemów komputerowych (UPS) oraz utylizacja zdemontowanych urządzeń na warunkach określonych w niniejszej SIWZ.
2. Miejsce wykonania dostawy i usługi: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków, ul. Komandorska 16, 50-022 Wrocław
3. Wykonanie prac ma się odbyć w dniach pracy sądu (od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności wymagania techniczne urządzeń oraz warunki realizacji zamówienia są zawarte w Formularzu produktowym – Załącznik nr 1.1. do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a5f1b53-c18d-45b8-b4a0-d9368e6a9dff
Biuletyn 593109-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Energetyczna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 987 777
Zamawiajacy fax 717 987 714
Zamawiajacy email janusz.semp@wroclaw.sa.gov.pl
Adres strony url www.wroclaw.sa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wroclaw.sa.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wroclaw.sa.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja i uruchomienie centralnego urządzenia podtrzymującego zasilanie systemów komputerowych oraz utylizacja zdemontowanych urządzeń.
Numer referencyjny Z-2502-8/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie centralnego urządzenia podtrzymującego zasilanie systemów komputerowych (UPS) oraz utylizacja zdemontowanych urządzeń na warunkach określonych w niniejszej SIWZ. 2. Miejsce wykonania dostawy i usługi: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków, ul. Komandorska 16, 50-022 Wrocław 3. Wykonanie prac ma się odbyć w dniach pracy sądu (od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności wymagania techniczne urządzeń oraz warunki realizacji zamówienia są zawarte w Formularzu produktowym – Załącznik nr 1.1. do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do Umowy.
Cpv glowny przedmiot 31682530-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zgodnie z ofertą w zakresie od 25 do 45 dni od zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga wykazania się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia (w ramach jednej umowy) obejmującego realizację dostaw sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia (dostawa zasilacza UPS i baterii) o wartości zamówienia co najmniej 100 000,00 PLN brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy pzp, Zamawiający samodzielnie pobierze odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1.1 do SIWZ, Wykonawca złoży Zamawiającemu następujące dokumenty : dla UPSa: - aktualna karta katalogowa oferowanego urządzenia w tym zaproponowanych dodatkowych podzespołów w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, - dokumenty potwierdzające spełnienie norm CE, EN/IEC 62040-1, EN/IEC 62040-2, EN/IEC 62040-3 dla baterii: - certyfikat ISO 9001 / 14001 producenta, - aktualna karta katalogowa oferowanej baterii w tym zaproponowanych dodatkowych podzespołów w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 tys. zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra - Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; 2) w przypadku zmiany uzasadnionej przyczynami technicznymi - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegające w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego dotyczącego Sprzętu lub zmianie sposobu realizacji przedmiotu Umowy; 3) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami, pracami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego; 4) w przypadku ujawienia się powszechnie występujących wad oferowanego rozwiązania objętego przedmiotem Umowy lub zaprzestania produkcji oferowanego Sprzętu, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiot Umowy polegającą na zastąpieniu danego Sprzętu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Załączniku nr 1 do Umowy – Opisie przedmiotu zamówienia, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad.
IV 6 1 srodki ochrony 1. Wykonawca zobowiązuje się do nieujawniania, w tym do nieudostępniania podmiotom trzecim, uzyskanych od Zamawiającego w związku z realizacją niniejszej Umowy wszelkich informacji prawnie chronionych oraz informacji oznaczonych przez Zamawiającego jako informacje poufne. 2. Zobowiązanie do zachowania poufności, o którym mowa w ust. 1 nie odnosi się do informacji, które są publicznie znane bez naruszania zobowiązania do zachowania poufności oraz informacji ujawnionych za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 3. Wykonawca może, na żądanie właściwego sądu, organu administracyjnego lub innego upoważnionego podmiotu, udostępnić informacje, o których mowa w ust. 1, w zakresie wskazanym w takim żądaniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa bez konieczności uzyskiwania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do uprzedniego powiadomienia Zamawiającego o wystąpieniu z takim żądaniem przez określony podmiot. 4. Określone w niniejszym paragrafie zobowiązanie do zachowania poufności trwa także po ustaniu stosunku umownego do czasu utraty przez informacje charakteru informacji prawnie chronionych lub do czasu utraty wartości dla Zamawiającego, nie krócej jednak niż przez 5 lat. 5. Za każdorazowe naruszenie klauzuli poufności, w zakresie o którym mowa w niniejszym paragrafie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)