ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU.

Publication date 2020-10-05
End date 2020-10-14 00:00:00
Instytucja 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Zegrze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice i skrzynki bezpiecznikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593177-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 312113001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i sprzętu elektrycznego dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części:
Część 1 – zakup i dostawa materiałów elektrycznych,
Część 2 – zakup i dostawa elementów sterujących,
Część 3 – zakup i dostawa źródeł światła,
Część 4 – zakup i dostawa sprzętu elektrycznego,
Część 5 – zakup i dostawa opraw oświetleniowych,
Część 6 – zakup i dostawa materiałów elektrycznych,
Część 7 – zakup i dostawa baterii
3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Oferowane produkty muszą spełniać wymagania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w formularzach cenowych stanowiące załączniki nr 2.1 – 2.7 do SIWZ.
2) Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz posiadać niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski i stosowania w budownictwie (CE lub B, deklaracja zgodności producenta), dodatkowo w części nr 2.4, pozycje 1, 2, 20, 21, 24 instrukcję obsługi w języku polskim.
3) Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
4) Dopuszcza się tylko oryginalne opakowania fabryczne wraz z czytelną etykietą producenta, opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszenia opakowania. Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przez zmianami ilościowymi i jakościowymi.
5) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisem zawartym w § 5 umowy (odpowiednio dla części).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzach cenowych, stanowiących załączniki od nr 2.1 – do nr 2.7 do SIWZ.
5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części.
6. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 i/lub 4a do SIWZ ( odpowiednio dla części).
5. Wartość brutto oferty powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy (transportu) produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a98b7192-0884-4fe8-a77d-e5d28bb82122
Biuletyn 593177-N-2020
Zamawiajacy nazwa 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 14291704000000
Zamawiajacy adres ulica Juzistek
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Zegrze
Zamawiajacy kod pocztowy 05-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261883896
Zamawiajacy fax 261883868
Zamawiajacy email jw4809.zp@ron.mil.pl
Adres strony url www.26wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.26wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej w zamkniętej kopercie (opakowaniu) z podanym nr sprawy i nazwą przedmiotu zamówienia
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 26 WOG ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, kancelaria jawna pokój nr 43, budynek nr 220
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU.
Numer referencyjny ZP/58/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i sprzętu elektrycznego dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części: Część 1 – zakup i dostawa materiałów elektrycznych, Część 2 – zakup i dostawa elementów sterujących, Część 3 – zakup i dostawa źródeł światła, Część 4 – zakup i dostawa sprzętu elektrycznego, Część 5 – zakup i dostawa opraw oświetleniowych, Część 6 – zakup i dostawa materiałów elektrycznych, Część 7 – zakup i dostawa baterii 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane produkty muszą spełniać wymagania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w formularzach cenowych stanowiące załączniki nr 2.1 – 2.7 do SIWZ. 2) Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz posiadać niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski i stosowania w budownictwie (CE lub B, deklaracja zgodności producenta), dodatkowo w części nr 2.4, pozycje 1, 2, 20, 21, 24 instrukcję obsługi w języku polskim. 3) Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 4) Dopuszcza się tylko oryginalne opakowania fabryczne wraz z czytelną etykietą producenta, opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszenia opakowania. Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przez zmianami ilościowymi i jakościowymi. 5) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisem zawartym w § 5 umowy (odpowiednio dla części). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzach cenowych, stanowiących załączniki od nr 2.1 – do nr 2.7 do SIWZ. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 6. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 i/lub 4a do SIWZ ( odpowiednio dla części). 5. Wartość brutto oferty powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy (transportu) produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku,
Cpv glowny przedmiot 31211300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow termin realizacji przedmiotu zamówienia - maksymalnie 20 dni roboczych od daty zawarcia umowy Uwaga! termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.26wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Oryginał oświadczenia należy niezwłocznie dostarczyć do siedziby Zamawiającego 26 WOG Zegrze, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, budynek nr 220 pokój nr 43 kancelaria jawna. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w/w oświadczenia przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst cz.1 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności i jest dopuszczalna jedynie w sytuacjach określonych art. 144 ustawy Pzp. a) Istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy; b) Wystąpienia siły wyższej (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy; c) Rezygnacji Zamawiającego z części przedmiotu umowy – zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy; d) Zmiany w zakresie podwykonawców, wskazanych w ofercie do realizacji części zamówienia, na wniosek złożony przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca powołał się na spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 22a Ustawy Pzp, nowo wskazany podwykonawca wykaże spełnienie tych warunków; e) Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – przedłużenie terminu realizacji umowy, odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych; f) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto). 2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności. cz.2 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksów pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian gdy zostaną spełnione łącznie warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w niniejszej umowie. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w przypadku gdy Wykonawcę, ma zastąpić nowy Wykonawca: a. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; b. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy zmiany te niezależnie od ich wartości nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust.1e ustawy Pzp. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej w niniejszej umowie. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usługi w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych i formalnych, a także zmiany uwarunkowań prawnych, bądź zmian organizacyjnych struktur użytkownika o nie więcej niż 50% wartości określonej w niniejszej umowie. 8. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)