Dostawa specjalistycznego oprogramowania do obróbki chmur punktów, publikacji danych pozyskanych z obrazowania mobilnego, skaningu i UAS wraz z licencją dla Wojewódzkiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Gdańsku.

Publication date 2020-10-05
End date 2020-10-15 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593009-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 483210004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego oprogramowania do obróbki chmur punktów, publikacji danych pozyskanych z obrazowania mobilnego, skaningu i UAS wraz z licencją dla Wojewódzkiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Gdańsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” zawiera parametry wymagane przez Zamawiającego, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f79cd5ad-1404-4317-b819-46301e586e4e
Biuletyn 593009-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Gdańsku
Regon 22052380000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sucha
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-531
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 430 087
Zamawiajacy fax 583 430 087
Zamawiajacy email j.kaczmarek@wbgitr.gdansk.pl
Adres strony url http://www.bip.wbgitr.gdansk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.wbgitr.gdansk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wbgitr.gdansk.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Gdańsku ul. Sucha 12, 80-531 Gdańsk, Pokój nr 28
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa specjalistycznego oprogramowania do obróbki chmur punktów, publikacji danych pozyskanych z obrazowania mobilnego, skaningu i UAS wraz z licencją dla Wojewódzkiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Gdańsku.
Numer referencyjny WBG-AO.26.07.2020.JK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego oprogramowania do obróbki chmur punktów, publikacji danych pozyskanych z obrazowania mobilnego, skaningu i UAS wraz z licencją dla Wojewódzkiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Gdańsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” zawiera parametry wymagane przez Zamawiającego, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48321000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie specjalistycznego oprogramowania do obróbki chmur punktów, publikacji danych pozyskanych z obrazowania mobilnego, skaningu i UAS o wartości minimum 100.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa dokument, o którym mowa powyżej, dotyczący tych podmiotów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę (w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ) dostępności dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych dostaw – zgodnie ze wzorem na załączniku nr 5 do SIWZ - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: 1) opis techniczny oferowanego Oprogramowania. Opis techniczny powinien potwierdzać parametry techniczne wyspecyfikowane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
Inne dokumenty niewymienione 1. „Formularz ofertowy” – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo lub umocowanie prawne – jeżeli jest wymagane w przypadkach opisanych w SIWZ. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w dniu zamieszczenia informacji z otwarcia ofert. Powyższego oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku, gdy w niniejszym postępowaniu zostanie złożona jedna oferta Wykonawca może odstąpić od złożenia w/w oświadczenia. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien określać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę o zamówienie publiczne na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ). 2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadkach, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, przez co rozumie się zdarzenia, które łącznie spełniają trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i są niemożliwe do zapobieżenia typu: katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, stan wojenny, wojna, atak terrorystyczny. W takim przypadku strony mają prawo przesunąć termin realizacji zamówienia maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu w/w przeszkód; 3) zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 15r. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.).
IV 4 4 data 2020-10-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywać się w złotych polskich. 2. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 3. Warunki płatności – zapłata nastąpi przelewem do 14 dni od momentu prawidłowego wystawienia i przedłożenia Zamawiającemu faktury VAT po odbiorze przedmiotu zamówienia potwierdzonym pisemnym protokołem odbioru. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Criterion

Kryteria Okres trwania wsparcia technicznego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas naprawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)