GuidZP400 |
c6bc6a44-0d14-4f8d-b018-bb2243b7c57d
|
Biuletyn |
593116-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. C. Norwida w Zielonej Górze
|
Regon |
27654100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65-077
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
068 4532600, 4532622
|
Zamawiajacy fax |
684 532 603
|
Zamawiajacy email |
Administracja@wimbp.zgora.pl
|
Adres strony url |
www.wimbp.zgora.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Maria Anna Tumińska - osoba fizyczna
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury - Biblioteka Publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wimbp.zgora.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub pocztą, lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
65-077 Zielona Góra, al. Wojska Polskiego 9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż modułowego systemu regałów stacjonarnych do Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Cypriana Norwida w Zielonej Górze
|
Numer referencyjny |
AD.215.3.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż modułowego sytemu regałów stacjonarnych na książki do Działu Magazynów i Zbiorów Zabezpieczonych znajdującym się na IV piętrze (nośność stropu wynosi 500 kg/m2) oraz dostawa i montaż modułowego systemu regałów stacjonarnych na czasopisma do Działu Magazynów i Zbiorów Zabezpieczonych znajdującym się na V piętrze (nośność stropu wynosi 500 kg/m2) budynku głównego Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Cypriana Norwida w Zielonej Górze, adres: 65-077 Zielona Góra, al. Wojska Polskiego 9.
|
Cpv glowny przedmiot |
39155100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-07T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, ze względu na duże ryzyka związane z realizacją zamówienia, o minimalnej sumie gwarancyjnej ubezpieczenia 500 000,00 zł;
2. Posiadanie środków finansowych w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawy wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których te dostawy zostały wykonane. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje co najmniej jedną porównywalną dostawę, tj. obejmującą swoim zakresem dostawę porównywalnego umeblowania wraz z dostarczeniem, ustawieniem, montażem lub instalowaniem na sumę nie mniejszą niż 50 000,00 zł każda;
2. Udowodnienie, że wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
3. Udowodnienie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną brutto co najmniej 500 000,00 zł, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, który w jednoznaczny i wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu;
2. Dokument potwierdzający posiadanie środków finansowych w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
3. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane;
4. Dowody określające czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego wykazane dostawy były wykonywane – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy);
Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 3 i 5 Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda
dla regałów na książki:
1) półki o wym. 1000x295x30 mm – 1 szt.
2) ściany bocznej słupkowej o wymiarach: wys. 700 mm x szer. 295 mm – 2 szt.
3) zaczepów do półek w kształcie ceownika – 4 szt.
– zgodnie z opisem,
dla regałów na czasopisma:
4) półki o wym. 1000x295x30 mm - 1 szt.
5) ściany bocznej słupkowej o wymiarach: wys. 700 mm x szer. 295 mm – 2 szt.
6) zaczepów do półek w kształcie ceownika – 4 szt.
– zgodnie z opisem.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się dokonywanie istotnych zmian zawartej umowy w przypadkach:
1. konieczności wprowadzenia uzasadnionych zmian aranżacyjnych, niemających wpływu na cenę i niewynikających z błędów w sztuce Wykonawcy,
2. konieczności zmiany terminu zakończenia zamówienia o czas niezbędny do wykonania tychże dostawy/ montażu, będących następstwem naniesionych zmian (o wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemni), z powodu:
1) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
2) działań Osób Trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron
3) okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością,
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
3. zmian wynikających z konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu przepisów art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp, niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,
4. kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca
w rozumieniu przepisów art. 144 ust. 1 pkt 4 Pzp.
Odstąpienie od umowy lub jej rozwiązanie może nastąpić tylko i wyłącznie w formie pisemnej wraz ze szczegółowym uzasadnieniem i staje się skuteczne z chwilą jego doręczenia.
|
IV 4 4 data |
2020-10-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 5 okres |
30
|