GuidZP400 |
b94f8b6a-7b8b-4711-98c1-bc904940576a
|
Biuletyn |
588366-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
|
Regon |
30832400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Targ
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
018 2633060, 2633061,
|
Zamawiajacy fax |
018 2633952, 2633950
|
Zamawiajacy email |
zamowienia_publiczne@pszs.eu,
|
Adres strony url |
www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Deinstytucjonalizacja szansą na dobrą zmianę – projekt zintegrowany. Obszar testowania: powiat nowotarski” o sygnaturze POWR.04.01.00-00-D213/17
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, Dziennik Podawczy, pokój nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych
|
Numer referencyjny |
DZP-271-25/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów biurowych w ilościach, asortymencie podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192211-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie – w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie – w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie – w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: oświadczenie wykonawcy o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Wykonawca składa dokument w terminie określonym w art. 24 ust. 11 upzp. 2) Formularz/e cenowy/e oferty. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty - dokumenty z pkt 2 i 3 należy złożyć wraz z ofertą.
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
1
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Zasady udzielania zaliczek zawarte są w par. 4 projektu umowy - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
IV 4 4 data |
2020-10-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Teczki wiszące z płóciennymi boczkami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30193300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Teczki wiszące z płóciennymi boczkami w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Papier kserograficzny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Papier kserograficzny w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Tonery odpowiednie do drukarek Lexmark
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192211-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Tonery odpowiednie do drukarek Lexmark w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |