Dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku

Publication date 2020-10-06
End date 2020-10-16 00:00:00
Instytucja Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593859-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku w związku z przystąpieniem przez Powiat Malborski do realizacji projektu pn. „Pomorskie S.O.S” finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 5.4.2 Zdrowie na rynku pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Realizacja projektu wynika z zapisów ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z późn. zm.). Projekt pn. „Pomorskie S.O.S” realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego jest odpowiedzią na trudną sytuację panującą w placówkach świadczących opiekę całodobową nad osobami z niepełnosprawnościami, przewlekle lub terminalnie chorymi oraz w podeszłym wieku wywołaną stanem epidemii COVID-19. Celem projektu jest wsparcie i łagodzenie skutków pandemii oraz przeciwdziałanie jej negatywnym konsekwencjom, w szczególności w stosunku do osób znajdujących się w grupie szczególnego ryzyka, jakimi są pracownicy domów pomocy społecznej. Projekt obejmuje działania mające na celu poprawę warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wsparcie pracowników instytucji całodobowego pobytu pracujących bezpośrednio z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, którzy w związku z wykonywaniem pracy w warunkach epidemicznych, obciążeni są ogromnym ryzykiem własnego zachorowania, poprzez doposażenie placówek m.in. w środki ochrony indywidualnej, środki dezynfekujące, sprzęt medyczny niezbędny do powstrzymywania rozprzestrzeniania się COVID-19. Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. Wykonawca nie może złożyć oferty tylko na wybrane pozycje z Formularza cenowego, tylko na wszystkie pozycje. W przypadku złożenia oferty obejmującej niepełny przedmiot zamówienia tzn. nie będzie zawierała wszystkich pozycji – skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego przedmiotu umowy maksymalnie do kwoty 98.400,00 zł brutto, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącego zapotrzebowania w okresie poprzedzającym realizację przedmiotu umowy. W przypadku zwiększenia ilości, o których mowa powyżej, cena zakupu towaru nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie przez Wykonawcę i określona w umowie. Niewyczerpanie wartości, o której mowa powyżej nie stwarza po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. Ilości przedstawionego asortymentu w tabeli w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty. Ilości mogą ulec zwiększeniu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia o czym poinformuje Zamawiający drogą mailową Wykonawcę, ale ogólna wartość realizowanej dostawy nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie (tj. kwoty, którą Zamawiający zabezpieczył na realizację niniejszego postępowania w wysokości 98.400,00 zł brutto). Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 abdfd276-6519-4caa-b091-28a5f119f0d9
Biuletyn 593859-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Słowiański
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 556 460 400
Zamawiajacy email starostwo@powiat.malbork.pl
Adres strony url https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pt. „Pomorskie S.O.S” współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 5.4.2 Zdrowie na rynku pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Realizacja projektu wynika z zapisów ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374 z późn. zm.).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ul. Słowackiego 45 82-200 Malbork na mocy Uchwały Nr 157/2020 Zarządu Powiatu Malborskiego z dnia 10 czerwca 2020 roku w sprawie powierzenia Domowi Pomocy Społecznej w Malborku realizacji zadania.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej tradycyjnej złożonej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera bądź osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Sekretariat ul. Słowackiego 45 82-200 Malbork
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku
Numer referencyjny ZZP.272.53.2020.DPS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku w związku z przystąpieniem przez Powiat Malborski do realizacji projektu pn. „Pomorskie S.O.S” finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 5.4.2 Zdrowie na rynku pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Realizacja projektu wynika z zapisów ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z późn. zm.). Projekt pn. „Pomorskie S.O.S” realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego jest odpowiedzią na trudną sytuację panującą w placówkach świadczących opiekę całodobową nad osobami z niepełnosprawnościami, przewlekle lub terminalnie chorymi oraz w podeszłym wieku wywołaną stanem epidemii COVID-19. Celem projektu jest wsparcie i łagodzenie skutków pandemii oraz przeciwdziałanie jej negatywnym konsekwencjom, w szczególności w stosunku do osób znajdujących się w grupie szczególnego ryzyka, jakimi są pracownicy domów pomocy społecznej. Projekt obejmuje działania mające na celu poprawę warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wsparcie pracowników instytucji całodobowego pobytu pracujących bezpośrednio z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, którzy w związku z wykonywaniem pracy w warunkach epidemicznych, obciążeni są ogromnym ryzykiem własnego zachorowania, poprzez doposażenie placówek m.in. w środki ochrony indywidualnej, środki dezynfekujące, sprzęt medyczny niezbędny do powstrzymywania rozprzestrzeniania się COVID-19. Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. Wykonawca nie może złożyć oferty tylko na wybrane pozycje z Formularza cenowego, tylko na wszystkie pozycje. W przypadku złożenia oferty obejmującej niepełny przedmiot zamówienia tzn. nie będzie zawierała wszystkich pozycji – skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego przedmiotu umowy maksymalnie do kwoty 98.400,00 zł brutto, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącego zapotrzebowania w okresie poprzedzającym realizację przedmiotu umowy. W przypadku zwiększenia ilości, o których mowa powyżej, cena zakupu towaru nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie przez Wykonawcę i określona w umowie. Niewyczerpanie wartości, o której mowa powyżej nie stwarza po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. Ilości przedstawionego asortymentu w tabeli w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty. Ilości mogą ulec zwiększeniu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia o czym poinformuje Zamawiający drogą mailową Wykonawcę, ale ogólna wartość realizowanej dostawy nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie (tj. kwoty, którą Zamawiający zabezpieczył na realizację niniejszego postępowania w wysokości 98.400,00 zł brutto). Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 91111,11
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 22
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia wynosi: – od 1 do 7 dni kalendarzowych – termin minimalny, – od 8 do 15 dni kalendarzowych – termin pośredni, – od 16 do 22 dni kalendarzowych – termin maksymalny, od dnia podpisania umowy (* w zależności od okresu wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym).
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga w celu identyfikacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia (spośród wielu dostępnych na rynku) oraz oceny jego zgodności z zapisami określonymi w SIWZ, w Formularzu cenowym w kolumnie 7 i 8 podania danych pozwalających jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, model i / lub numer katalogowy – w przypadku braku takiego oznaczenia należy wpisać inne oznaczenia pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany asortyment) oraz parametry.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (załącznik nr 1). 2) Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy (załączniki nr 6 do SIWZ). 3) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. 4) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) oraz 16) – 20) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności – jeśli dotyczy. 5) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP (wzór - załącznik nr 4). UWAGA: powyższe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania tj. dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia pod nr ZZP.272.53.2020.DPS) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy (stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Strony przed zawarciem umowy mogą uzupełnić lub zmodyfikować Projekt umowy w zakresie, który nie został określony w ofercie, np. kwestie organizacyjno-porządkowe. 3. Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w Projekcie umowy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 5. Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie mogą być podstawą roszczenia Wykonawcy o dokonanie zmian.
IV 4 4 data 2020-10-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania kwotę w wysokości wnioskowanego dofinansowania – 98.400,00 PLN. Zgodnie z brzmieniem art. 93 ust. 1a. pkt 1) Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

Criterion

Kryteria CENA OFERTY
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)