Zakup i dostawa aparatury medycznej

Publication date 2020-10-06
End date 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593814-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331574009, 331232103, 331000000, 331821000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatury medycznej dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego,
z podziałem na 4 części/zadania, jako powtórzenie zadania unieważnionego w postępowaniu znak ZP 3311/32/2020. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa odpowiednio Wykaz parametrów technicznych stanowiący załącznik nr 5 oraz wzór umowy załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Postępowanie poprzedzone było dialogiem technicznym.
Przedmiot zamówienia wg CPV:
33 10 00 00 Urządzenia medyczne
33 15 74 00 Medyczna aparatura oddechowa
33 18 21 00 Defibrylatory
33 12 32 10 Urządzenia do monitorowania czynności serca

Dodatkowe informacje

GuidZP400 77ba820f-e2a7-460d-a3c7-59762f0bb445
Biuletyn 593814-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
Regon 11019690800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceramiczna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Chełm
Zamawiajacy kod pocztowy 22-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 082 5623247, 5623254
Zamawiajacy fax 825 623 247
Zamawiajacy email przetarg@szpital.chelm.pl
Adres strony url www.szpital.chelm.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Poprawa efektywności działalności wojewódzkich podmiotów leczniczych w obszarach potrzeb zdrowotnych mieszkańców województwa lubelskiego poprzez niezbędne, z punktu widzenia udzielania świadczeń zdrowotnych, prace remontowo - budowlane, w tym zakresie dostosowania infrastruktury do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych, a także wyposażenia w sprzęt medyczny, nr RPLU.13.01.00-06-0097/17 w ramach Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działanie 13.1 Infrastruktura ochrony zdrowia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.chelm.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spwss_chelm.ebip.lublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Ceramiczna 1 22-100 Chełm Polska, kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa aparatury medycznej
Numer referencyjny ZP 3311/44/2020
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatury medycznej dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, z podziałem na 4 części/zadania, jako powtórzenie zadania unieważnionego w postępowaniu znak ZP 3311/32/2020. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa odpowiednio Wykaz parametrów technicznych stanowiący załącznik nr 5 oraz wzór umowy załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Postępowanie poprzedzone było dialogiem technicznym. Przedmiot zamówienia wg CPV: 33 10 00 00 Urządzenia medyczne 33 15 74 00 Medyczna aparatura oddechowa 33 18 21 00 Defibrylatory 33 12 32 10 Urządzenia do monitorowania czynności serca
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie okresla
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie okresla
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie okresla
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 5 pkt 1) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 5 pkt 1), zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci foldery, katalogi, ulotki i inne materiały informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty Wykonawca dołącza: 1) formularz ofertowo-cenowy – załącznik nr 1; 2) wykaz parametrów technicznych (z potwierdzeniem wymagań) – załącznik nr 5; 3) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 – załącznik nr 2; 4) pełnomocnictwo, w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst - Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w niniejszej umowie oraz za wyjątkiem innych przypadków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. - W trakcie obowiązywania umowy, w przypadku zakończenia produkcji sprzętu będącego przedmiotem umowy lub jego modyfikacji, na umotywowany wniosek Sprzedającego, Kupujący dopuszcza możliwość zmiany na inny o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej nie wyższej niż określona w niniejszej umowie. Zmiana sprzętu może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Kupującego. - Dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy w stosunku do terminu wymienionego w § 5 ust. 1, jeśli zajdzie tak konieczność i zmiana taka nie będzie naruszać interesu Kupującego. - Niezależnie od przypadków wyżej wymienionych zmiana umowy jest dopuszczalna również w przypadkach i na zasadach, o których mowa w art. 144 ust. 1-1e ustawy PZP.
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - Respirator do wentylacji mechanicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 4 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - Kardiomonitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123210-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 3 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie 3 pulsoksymetr
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis pulsoksymetr 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie 4 Defibrylator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis defibrylator 1 sztuka
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)