Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Bialska Szkoła Ćwiczeń”

Publication date 2020-10-06
End date 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593748-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391600001, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia, pomocy dydaktycznych i biurowych do Szkoły Podstawowej nr 9 im. Świętej Jadwigi Królowej w Zespole Szkół
w Białej Podlaskiej w ramach projektu „Bialska Szkoła Ćwiczeń” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty,
Konkurs nr POWR.02.10.00-IP.02-00-003/19 Wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń.

Zamówienie realizowane będzie w 5 Częściach.

4.2 Część 1 zamówienia „Dostawa pomocy matematyczno - przyrodniczych”
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych do pracowni matematyczno-przyrodniczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ
Przedmiot zamówienia musi być:
 fabrycznie nowy;
 wolny od wad i pełnowartościowy;
 wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
- posiadać niezbędne atesty i certyfikaty.

Kody CPV:
39162100–6 Pomoce dydaktyczne
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe.
39162000-5 Pomoce naukowe
39160000-1 Meble szkolne

4.3 Część 2 zamówienia „Dostawa podręczników i pomocy językowych”
Zakres zamówienia obejmuje dostawę pomocy do pracowni językowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ
Przedmiot zamówienia musi być:
 fabrycznie nowy;
 wolny od wad i pełnowartościowy;
 wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
- posiadać niezbędne atesty i certyfikaty.

Kody CPV:
39162100–6 Pomoce dydaktyczne
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe.
39162000-5 Pomoce naukowe
37524100-8 Gry edukacyjne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.4 Część 3 zamówienia „Dostawa mebli szkolnych”
Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę mebli.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ
Przedmiot zamówienia musi być:
 fabrycznie nowy;
 wolny od wad i pełnowartościowy;
 wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
- posiadać niezbędne atesty i certyfikaty.

Kody CPV:
39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane oraz ich części
39120000-9 Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39160000-1 Meble szkolne
39121100-7 Biurka
39112000-0 Krzesła
4.5 Część 4 zamówienia „Dostawa, montaż sieci, sprzętu komputerowego, oprogramowania i pomocy informatycznych”
Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę, montaż sieci, sprzętu komputerowego, oprogramowania i pomocy informatycznych w pracowni informatycznej.
Wszystkie urządzenia muszą być zabezpieczone programem antywirusowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1d do SIWZ
Przedmiot zamówienia musi być:
- fabrycznie nowy;
- wolny od wad i pełnowartościowy;
- wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
- posiadać niezbędne atesty i certyfikaty.

Kody CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
31710000-6 Sprzęt elektroniczny
30231320-6 Monitory dotykowe
51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych.
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
31324400-6 Kable przyłączeniowe.
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
39162100–6 Pomoce dydaktyczne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
32342100-3 Słuchawki
30231320-6 Tablica interaktywna
301 21300-6 Kserokopiarki
30237410-6 Myszka komputerowa
30237460-1 Klawiatury komputerowe
31682530-4 Awaryjne urządzenia energetyczne

4.6 Część 5 zamówienia „Dostawa i montaż laboratorium językowego”
Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę, montaż mebli, sprzętu, wyposażenia i oprogramowania cyfrowego min.16 stanowiskowego laboratorium językowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1e do SIWZ.
Przedmiot zamówienia musi być:
- fabrycznie nowy;
- wolny od wad i pełnowartościowy;
- wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
- posiadać niezbędne atesty i certyfikaty.

Kody CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
31710000-6 Sprzęt elektroniczny
39160000-1 Meble szkolne
51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych.
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
31324400-6 Kable przyłączeniowe.
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
39162100–6 Pomoce dydaktyczne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1312c38b-df8b-481a-bc4d-4a466c3ef718
Biuletyn 593748-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół
Regon 364767099
Zamawiajacy adres ulica Zygmunta Augusta
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48 (83)3416710,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zeszbp@gmail.com,
Adres strony url szkpodst9.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zeszbp.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 9 im. Świętej Jadwigi Królowej w Zespole Szkół w Białej Podlaskiej, ul. Zygmunta Augusta 2, 21-500 Biała Podlaska, pok. nr 15 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Bialska Szkoła Ćwiczeń”
Numer referencyjny ZS.206.2.2020.KS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia, pomocy dydaktycznych i biurowych do Szkoły Podstawowej nr 9 im. Świętej Jadwigi Królowej w Zespole Szkół w Białej Podlaskiej w ramach projektu „Bialska Szkoła Ćwiczeń” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty, Konkurs nr POWR.02.10.00-IP.02-00-003/19 Wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń. Zamówienie realizowane będzie w 5 Częściach. 4.2 Część 1 zamówienia „Dostawa pomocy matematyczno - przyrodniczych” Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych do pracowni matematyczno-przyrodniczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty. Kody CPV: 39162100–6 Pomoce dydaktyczne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe. 39162000-5 Pomoce naukowe 39160000-1 Meble szkolne 4.3 Część 2 zamówienia „Dostawa podręczników i pomocy językowych” Zakres zamówienia obejmuje dostawę pomocy do pracowni językowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty. Kody CPV: 39162100–6 Pomoce dydaktyczne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe. 39162000-5 Pomoce naukowe 37524100-8 Gry edukacyjne 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 4.4 Część 3 zamówienia „Dostawa mebli szkolnych” Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty. Kody CPV: 39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane oraz ich części 39120000-9 Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39160000-1 Meble szkolne 39121100-7 Biurka 39112000-0 Krzesła 4.5 Część 4 zamówienia „Dostawa, montaż sieci, sprzętu komputerowego, oprogramowania i pomocy informatycznych” Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę, montaż sieci, sprzętu komputerowego, oprogramowania i pomocy informatycznych w pracowni informatycznej. Wszystkie urządzenia muszą być zabezpieczone programem antywirusowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1d do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być: - fabrycznie nowy; - wolny od wad i pełnowartościowy; - wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty. Kody CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 31710000-6 Sprzęt elektroniczny 30231320-6 Monitory dotykowe 51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych. 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 31324400-6 Kable przyłączeniowe. 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 39162100–6 Pomoce dydaktyczne 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 32342100-3 Słuchawki 30231320-6 Tablica interaktywna 301 21300-6 Kserokopiarki 30237410-6 Myszka komputerowa 30237460-1 Klawiatury komputerowe 31682530-4 Awaryjne urządzenia energetyczne 4.6 Część 5 zamówienia „Dostawa i montaż laboratorium językowego” Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę, montaż mebli, sprzętu, wyposażenia i oprogramowania cyfrowego min.16 stanowiskowego laboratorium językowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1e do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być: - fabrycznie nowy; - wolny od wad i pełnowartościowy; - wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty. Kody CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 31710000-6 Sprzęt elektroniczny 39160000-1 Meble szkolne 51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych. 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 31324400-6 Kable przyłączeniowe. 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 39162100–6 Pomoce dydaktyczne 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: W zakresie dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie - wykonał lub wykonuje co najmniej: W zakresie Części 1 oraz Części 5 jedną dostawę polegającą na dostawie/wyposażeniu pracowni tematycznej. W zakresie Części 2 Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W zakresie Części 3 Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W zakresie Części 4 jedną dostawę wraz z montażem sprzętu komputerowego o wartości min. 200 000,00 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający oceni spełnienie warunku na podst. oświadczenia o spełnieniu warunków.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku nr 5 niniejszej SIWZ. 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta”. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1. SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, bądź wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 2294 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4) Formularz cenowy dla Części 4 zamówienia, wzór stanowi zał. nr 2a do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 20.7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty. 1) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących projektu. 4) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. 5) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w takcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie. 6) Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenie zakresu rzeczowego zamówienia poprzez rezygnację z części zamówienia, z przyczyn, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy lub uzasadnionych potrzebami Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne żądania odszkodowawcze. 20.8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego min. istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym. 20.9. Do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy PZP nie stanowią inaczej. 20.10. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:30
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w: Szkoła Podstawowa nr 9 im. Świętej Jadwigi Królowej w Zespole Szkół w Białej Podlaskiej, ul. Zygmunta Augusta 2, 21-500 Biała Podlaska, pok. nr 16 dnia 14.10.2020 r. o godz. 15:00.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa pomocy matematyczno - przyrodniczych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych do pracowni matematyczno-przyrodniczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa podręczników i pomocy językowych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje dostawę pomocy do pracowni językowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Dostawa mebli szkolnych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Dostawa, montaż sieci, sprzętu komputerowego, oprogramowania i pomocy informatycznych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę, montaż sieci, sprzętu komputerowego, oprogramowania i pomocy informatycznych w pracowni informatycznej. Wszystkie urządzenia muszą być zabezpieczone programem antywirusowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1d do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być: - fabrycznie nowy; - wolny od wad i pełnowartościowy; - wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż laboratorium językowego”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę, montaż mebli, sprzętu, wyposażenia i oprogramowania cyfrowego min.16 stanowiskowego laboratorium językowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1e do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być: - fabrycznie nowy; - wolny od wad i pełnowartościowy; - wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)