ZP/89/2020- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.

Publication date 2020-10-06
End date 2020-10-15 00:00:00
Instytucja Gdański Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593571-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 380000005, 384361001, 397111206
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 SIWZ, na który składają się następujące pakiety:
Pakiet 1 – aparat do badania dyfuzji cieczy- 1 szt.
Pakiet 2 – inkubator blokowy- 1 szt.
Pakiet 3- wytrząsarka- 1 szt.
Pakiet 4- zamrażalka niskotemperaturowa do -86°c- 1 szt.
Pakiet 5- wytrząsarka typu Vortex- 2 szt.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie powyżej opisanych pakietów od 1 do 5. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrany przez siebie pakiet lub pakiety

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fecd7105-eb1a-4256-901c-19fbb46579e1
Biuletyn 593571-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gdański Uniwersytet Medyczny
Regon 28862700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (058) 349 12 23
Zamawiajacy fax (058) 349 12 24
Zamawiajacy email zp@gumed.edu.pl
Adres strony url www.gumed.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gumed.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gumed.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gdański Uniwersytet Medyczny Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 1, III piętro, pok.307, ul. Dębinki 7, 80-211 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu ZP/89/2020- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
Numer referencyjny ZP/89/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 SIWZ, na który składają się następujące pakiety: Pakiet 1 – aparat do badania dyfuzji cieczy- 1 szt. Pakiet 2 – inkubator blokowy- 1 szt. Pakiet 3- wytrząsarka- 1 szt. Pakiet 4- zamrażalka niskotemperaturowa do -86°c- 1 szt. Pakiet 5- wytrząsarka typu Vortex- 2 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie powyżej opisanych pakietów od 1 do 5. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrany przez siebie pakiet lub pakiety
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji: a)gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego; b)zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy, cło; c)gdy sprzęt zaoferowany w ofercie został wycofany z produkcji lub dystrybucji, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu na wersję o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż w ofercie, w takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt opisany w § 1 niniejszej umowy został wycofany z produkcji lub producent sprzętu zaprzestał jego produkcji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać podpisany przez producenta lub dystrybutora dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego sprzętu z jednoczesną propozycją zmian, 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-10-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pakiet 1 – aparat do badania dyfuzji cieczy- 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pakiet 2 – inkubator blokowy- 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38436100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pakiet 3- wytrząsarka- 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711120-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pakiet 4- zamrażalka niskotemperaturowa do -86°c- 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38436100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pakiet 5- wytrząsarka typu Vortex- 2 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)