Dostawa sprzętu komputerowego w ramach Projektu o numerze RPMP.12.01.03-12-0629/17 pn. „Kompleksowa modernizacja i wyposażenie oddziałów szpitalnych ZOZ Sucha Beskidzka – Dziennego Chemioterapii Onkologicznej, Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym” złożony w postepowaniu konkursowym nr RPMP.12.01.03-IZ.00-12-031/17 ogłoszonym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM) do Działania 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałania 12.1.3 Infrastruktura ochrony zdrowia o znaczeniu subregionalnym – SPR

Publication date 2020-10-12
End date 2020-10-22 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595680-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302131006, 302161306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzętu komputerowego określonego we wspólnym słowniku CPV:
Kod wspólnego słownika CPV:
Komputery 30213300-8
Laptopy 30213100-6
Czytniki kodów 30216130-6
Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia i zakres zawierają załączniki nr 1a – 1c do SIWZ - Pakiety nr 1,2,3. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Oferta, której sprzęt nie będzie spełniał warunków granicznych zostanie odrzucona.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8195ce03-b689-49fa-8aa4-fd142cd2f678
Biuletyn 595680-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00030441500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48338723111
Zamawiajacy fax +480338723111
Zamawiajacy email zozsuchabeskidzka@wp.pl
Adres strony url www.zozsuchabeskidzka.pl http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt o numerze RPMP.12.01.03-12-0629/17 pn. „Kompleksowa modernizacja i wyposażenie oddziałów szpitalnych ZOZ Sucha Beskidzka – Dziennego Chemioterapii Onkologicznej, Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym” złożony w postepowaniu konkursowym nr RPMP.12.01.03-IZ.00-12-031/17 ogłoszonym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM) do Działania 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałania 12.1.3 Infrastruktura ochrony zdrowia o znaczeniu subregionalnym – SPR
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego w ramach Projektu o numerze RPMP.12.01.03-12-0629/17 pn. „Kompleksowa modernizacja i wyposażenie oddziałów szpitalnych ZOZ Sucha Beskidzka – Dziennego Chemioterapii Onkologicznej, Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym” złożony w postepowaniu konkursowym nr RPMP.12.01.03-IZ.00-12-031/17 ogłoszonym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM) do Działania 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałania 12.1.3 Infrastruktura ochrony zdrowia o znaczeniu subregionalnym – SPR
Numer referencyjny ZOZ.V.010/DZP/84/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzętu komputerowego określonego we wspólnym słowniku CPV: Kod wspólnego słownika CPV: Komputery 30213300-8 Laptopy 30213100-6 Czytniki kodów 30216130-6 Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia i zakres zawierają załączniki nr 1a – 1c do SIWZ - Pakiety nr 1,2,3. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Oferta, której sprzęt nie będzie spełniał warunków granicznych zostanie odrzucona.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Załącznik nr 2
Zakresie warunkow udzialu Załącznik nr 2a
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikaty i standardy: - ENERGY STAR lub certyfikat równoważny (dotyczy pakietu 1,2) - Deklaracja zgodności CE (dotyczy pakietów 1,2,3) - Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (dotyczy pakietu 1,2)
Inne dokumenty niewymienione Do oferty składanej w formie elektronicznej należy dołączyć następujące dokumenty w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a,1b, 1c ( oferowany pakiet) do specyfikacji. Dokumenty określone w punkcie 8.2.1-8.2.2 specyfikacji stanowią ofertę, w związku z tym nie będą podlegały procedurze uzupełnienia, określonej w art. 26 ust. 3 ustawy. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności lub kopii elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza: 3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352). 3.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4 Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy nastąpiła : a) zmiana stawki podatku VAT – związanej z przedmiotem umowy – w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna, b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
IV 4 4 data 2020-10-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych w obudowie AIO sztuk 23
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów szt 10
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216130-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa czytników kodów kreskowych 10 sztuk
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)