Dostawa żywności na potrzeby kuchni głównej szpitala Specjalistycznego "Inflancka"

Publication date 2020-11-09
End date 2020-11-18 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608188-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 153000001, 155000003, 31425003, 153311008, 152210003, 156000004, 151311202, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby kuchni głównej szpitala w podziale na 8 części, na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy opis i wymagania dla poszczególnych części zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żywności na potrzeby kuchni głównej w podziale na następujące części :
Część 1 – Warzywa i owoce świeże
Część 2 – Artykuły nabiałowe
Część 3 – Jaja kurze spożywcze świeże
Część 4 – Warzywa i owoce mrożone
Część 5 - Ryby mrożone
Część 6 – Artykuły suche i sypkie
Część 7 – Wędliny, drób i mięso
Część 8 – Pieczywo

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd3a6b78-a244-4ff4-a216-7da49b7dd7c0
Biuletyn 608188-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
Regon 13003050000000
Zamawiajacy adres ulica Inflancka
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-189
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 697 31 10,
Zamawiajacy fax 22 697 31 11
Zamawiajacy email sekretariat@inflancka.pl,
Adres strony url www.szpital-inflancka.pl
Adres strony internetowej https://szpital-inflancka.eb2b.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-inflancka.pl https://szpital-inflancka.eb2b.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpital-inflancka.eb2b.com.pl/, www.szpital-inflancka.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej https://szpital-inflancka.eb2b.com.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny Inflancka 00-189 Warszawa ul. Inflancka 6 - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności na potrzeby kuchni głównej szpitala Specjalistycznego "Inflancka"
Numer referencyjny P/15/ŻYWNOŚĆ/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby kuchni głównej szpitala w podziale na 8 części, na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy opis i wymagania dla poszczególnych części zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żywności na potrzeby kuchni głównej w podziale na następujące części : Część 1 – Warzywa i owoce świeże Część 2 – Artykuły nabiałowe Część 3 – Jaja kurze spożywcze świeże Część 4 – Warzywa i owoce mrożone Część 5 - Ryby mrożone Część 6 – Artykuły suche i sypkie Część 7 – Wędliny, drób i mięso Część 8 – Pieczywo
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu • oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu zasad systemu HACCP (lub certyfikat HACCP) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225.) - (według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ),
Inne dokumenty niewymienione a. formularz oferty (według wzoru załącznik nr 2 do SIWZ), b. formularz asortymentowo – cenowy (według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ), c. ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę; d. ew. zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia na zasadach określonych art. 22a ustawy Pzp. e. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa, do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym zakresie: • zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); • zmniejszenia / zwiększenia ilości dostarczanego towaru; • terminu wykonania zamówienia (wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania wartości umowy; • zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; • zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy, • zmiany ilości sztuk w opakowaniu/wielkości opakowania (inny sposób konfekcjonowania) z zachowaniem ogólnej (łącznej) zamawianej ilości danego towaru, • zmian produktów (nazwa katalogowa) lub wycofania z produkcji, zastępując za zgodą Zamawiającego produktem równoważnym, nie droższym od produktu wycofanego z produkcji , • zmiany daty obowiązywania umowy, w wyniku opóźnień związanych z czynnikami zewnętrznymi, na które Zamawiający nie miał wpływu. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
IV 4 4 data 2020-11-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa owoce, warzywa i podobne produkty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i wymagania dla poszczególnych części zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły nabiałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i wymagania dla poszczególnych części zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Jaja kurze spożywcze, świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i wymagania dla poszczególnych części zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i wymagania dla poszczególnych części zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i wymagania dla poszczególnych części zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Artykuły suche i sypkie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i wymagania dla poszczególnych części zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wędliny, drób i mięso
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131120-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i wymagania dla poszczególnych części zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i wymagania dla poszczególnych części zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)