Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta z podziałem na 7 zadań

Publication date 2020-11-10
End date 2020-11-18 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Przekładnia,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608744-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302131006, 302161100, 312141000, 488220006, 302331600
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta, z możliwością składania ofert częściowych na 7 zadań (części).
Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań:

Zadanie nr 1 – Dostawa komputerów na potrzeby MZON
Komputer przenośny typu A – 5 szt.

Zadanie nr 2 – Dostawa komputerów AiO
Komputer AiO typu A – 38 szt.

Zadanie nr 3 – Dostawa komputerów przenośnych
Komputer przenośny typu B – 8 szt.

Zadanie nr 4 – Dostawa skanerów
Skaner typu A – 15 szt.

Zadanie nr 5 – Dostawa przełączników zarządzalnych
Przełącznik typu A – 4 szt.

Zadanie nr 6 – Dostawa serwera
Serwer typu A – 1 szt.

Zadanie nr 7 – Dostawa autoloadera
Autoloader typu A – 1 szt.


Ustalenia dodatkowe:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego.
2. Wszystkie parametry podane w załączniku nr 1 do formularza ofertowego należy traktować jako minimalne, chyba że sprecyzowano to inaczej. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu i oprogramowania o wyż-szych parametrach technicznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest zdobyć wszystkie informacje potrzebne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
4. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy.
5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku awarii komputera lub dysku twardego w okresie gwarancji, dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, dostarczenia Zamawiającemu w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów wydajnościowych, oprogramowania testującego, komputera do testu oraz dokładnego opisu metodyki przeprowadzonego testu wraz z wynikami, przed podpisaniem umowy, w terminie 3 dni od wezwania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a5b4a39f-8cc2-46a7-bc0f-036acc6dea5e
Biuletyn 608744-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
Regon 91086691000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zielony Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 11/13
Zamawiajacy miejscowosc Włocławek
Zamawiajacy kod pocztowy 87-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon (54) 414 40 00
Zamawiajacy fax (54) 414 42 57
Zamawiajacy email zamowienia@um.wloclawek.pl
Adres strony url www.wloclawek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.um.wlocl.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Obsługi Mieszkanców - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Urząd Miata Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta z podziałem na 7 zadań
Numer referencyjny BZP.271.59.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta, z możliwością składania ofert częściowych na 7 zadań (części). Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań: Zadanie nr 1 – Dostawa komputerów na potrzeby MZON Komputer przenośny typu A – 5 szt. Zadanie nr 2 – Dostawa komputerów AiO Komputer AiO typu A – 38 szt. Zadanie nr 3 – Dostawa komputerów przenośnych Komputer przenośny typu B – 8 szt. Zadanie nr 4 – Dostawa skanerów Skaner typu A – 15 szt. Zadanie nr 5 – Dostawa przełączników zarządzalnych Przełącznik typu A – 4 szt. Zadanie nr 6 – Dostawa serwera Serwer typu A – 1 szt. Zadanie nr 7 – Dostawa autoloadera Autoloader typu A – 1 szt. Ustalenia dodatkowe: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego. 2. Wszystkie parametry podane w załączniku nr 1 do formularza ofertowego należy traktować jako minimalne, chyba że sprecyzowano to inaczej. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu i oprogramowania o wyż-szych parametrach technicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest zdobyć wszystkie informacje potrzebne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 4. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku awarii komputera lub dysku twardego w okresie gwarancji, dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, dostarczenia Zamawiającemu w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów wydajnościowych, oprogramowania testującego, komputera do testu oraz dokładnego opisu metodyki przeprowadzonego testu wraz z wynikami, przed podpisaniem umowy, w terminie 3 dni od wezwania.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty wraz z załącznikami 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa zostały przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwała SN z dnia 20 października 2005 roku(sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
IV 4 4 data 2020-11-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów na potrzeby MZON
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny typu A – 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów AiO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Komputer AiO typu A – 38 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów przenośnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny typu B – 8 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa skanerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Skaner typu A – 15 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa przełączników zarządzalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31214100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przełącznik typu A – 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa serwera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Serwer typu A – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa autoloadera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233160-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Autoloader typu A – 1 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)