Dostawa oraz montaż mebli tapicerowanych, krzeseł, szaf, mebli różnych

Publication date 2020-11-10
End date 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Wyroby meblarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608447-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 395161003, 391413005, 391120000, 391431100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Załącznik nr.7
1.Tapczan dwuosobowy szt.14
2.Tapczan jednoosobowy szt.52
Załącznik nr.8
1. Szafa jednodrzwiowa otwierana z 2 szufladami i półką wewnętrzną i drążkiem na wieszak wysok.200xszer.50x głęb60 cm szt. 50
2. Szafa jednodrzwiowa otwierana z 2 szufladami i półką wewnętrzną i drążkiem na wieszak wysokość200xszer.60x głebokość50cm szt.16
3. Stół kwadratowy rozkładany 80x80 +1x45cm szt.22
4. Szafka na buty 80x60x35 cm szt.6
5. Szafka kuchenna wisząca 100x70x30 cm szt.22
6. Półka wisząca zamykana 120x35x30 cm szt.44
7. Wieszak 35x150 cm szt.30
8. Szafka przyłóżkowa 40x40x60 szt.48
Załącznik nr.9
1. Krzesło szt.66
Załącznik nr.10
8. Łóżko szt.12

Dodatkowe informacje

GuidZP400 812bd7d1-ab4e-45c0-95cd-6dae9c58eb79
Biuletyn 608447-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Regon 19006413600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śmidowicza
Zamawiajacy adres numer domu 69
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-127
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 262 537
Zamawiajacy fax 261 262 963
Zamawiajacy email a.parasinska@amw.gdynia.pl
Adres strony url www.amw.gdynia.pl
Adres strony internetowej www.amw.gdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.gdynia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.gdynia.pl; https://platformazakupowa.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie papierowej należy złożyć: bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna AMW
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 09.30 i od 13.30 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oraz montaż mebli tapicerowanych, krzeseł, szaf, mebli różnych
Numer referencyjny 108/ZP/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Załącznik nr.7 1.Tapczan dwuosobowy szt.14 2.Tapczan jednoosobowy szt.52 Załącznik nr.8 1. Szafa jednodrzwiowa otwierana z 2 szufladami i półką wewnętrzną i drążkiem na wieszak wysok.200xszer.50x głęb60 cm szt. 50 2. Szafa jednodrzwiowa otwierana z 2 szufladami i półką wewnętrzną i drążkiem na wieszak wysokość200xszer.60x głebokość50cm szt.16 3. Stół kwadratowy rozkładany 80x80 +1x45cm szt.22 4. Szafka na buty 80x60x35 cm szt.6 5. Szafka kuchenna wisząca 100x70x30 cm szt.22 6. Półka wisząca zamykana 120x35x30 cm szt.44 7. Wieszak 35x150 cm szt.30 8. Szafka przyłóżkowa 40x40x60 szt.48 Załącznik nr.9 1. Krzesło szt.66 Załącznik nr.10 8. Łóżko szt.12
Cpv glowny przedmiot 39516100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, kleje oraz obrzeża - atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych na krzesła
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony (wraz z tabelkami) i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający zastrzega, że oprócz przypadków wymienionych w tytule XV Kodeksu cywilnego, będzie mu przysługiwało prawo do odstąpienia od Umowy, jeżeli: a. zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy lub zaprzestanie działalności firmy, b. zostanie ogłoszona likwidacja firmy Wykonawcy lub zawiesi on swoją działalność, c. zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, d. Wykonawca powierzył wykonanie przedmiotu Umowy osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego, e. Wykonawca z własnej winy nie rozpoczął lub przerwał działanie wymienione w § 3 ust. 1 i termin wymieniony w tym przepisie został przekroczony o 7 dni; f. Wykonawca wykonuje przedmiot Umowy niezgodnie z Umową, pomimo pisemnego wezwania Zamawiającego do usunięcia niezgodności, g. Wykonawca dopuszcza się innych rażących, a pisemnie udokumentowanych przez Zamawiającego zaniedbań w realizacji przedmiotu Umowy
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie lub oddzielnym pliku na platformie zakupowej z zaznaczeniem ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis „informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią dane zawarte w formularzu oferty.
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Inż. J. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia/; inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pan/Pani mgr inż. Janusz Gawrych, kontakt: iod@amw.gdynia.pl, 261-262-644/ *; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 108/ZP/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa meble tapicerowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39516100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Tapczan dwuosobowy 14 Tapczan jednoosobowy 52
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa szafy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szafa jednodrzwiowa 50 Szafa jednodrzwiowa 16 Stół kwadratowy 22 Szafka na buty 6 Szafka kuchenna 22 Półka wisząca 44 Wieszak 30 Szafka przyłóżkowa 48
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa krzesła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis krzesła 66
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa łóżka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis łóżka 12
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)