Dostawa środków ochrony osobistej do Aresztu Śledczego w Poznaniu

Publication date 2020-11-10
End date 2020-11-18 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Akcesoria ochronne,
  • Rękawice,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608010-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 181430003, 184243000, 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do Aresztu Śledczego w Poznaniu środków ochrony osobistej niezbędnych do przeciwdziałania i zwalczania przyczyn i skutków stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii oraz stanu klęski żywiołowej. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Część I – Dostawa rękawiczek jednorazowych nitrylowych
Część II – Dostawa Indywidualnych Zestawów Ochrony Biologicznej (IZOB)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w formularzach ofertowych do poszczególnych części.
a) Część I – Dostawa rękawiczek jednorazowych nitrylowych - 130 000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 300 000 szt. w następujących rozmiarach:
- rozmiar S minimum 13 000 szt.
przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 30 000 szt.
- rozmiar M minimum 26 000 szt.
przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 60 000 szt.
- rozmiar L minimum 40 000 szt.
przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 90 000 szt.
- rozmiar XL minimum 51 000 szt.
przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 120 000 szt.
b) Część II – Dostawa Indywidualnych Zestawów Ochrony Biologicznej (IZOB) - 600 szt. (do 2000 szt. z prawem opcji) w następujących rozmiarach:
- rozmiar XXL minimum 400 szt.
przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 1000 szt.
- rozmiar XXXL minimum 200 szt.
przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 1000 szt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększenia zakupu oferowanego asortymentu po wyborze najkorzystniejszej oferty z ilości minimalnej dla każdej z części do ilości nie większej niż ilość maksymalna określona dla danego asortymentu. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i cenie, jak zamówienie podstawowe. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d612c435-ad07-4e9a-b262-847017fdea4c
Biuletyn 608010-N-2020
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Poznaniu
Regon 59041500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-729
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 568 250
Zamawiajacy fax 618 568 252
Zamawiajacy email as_poznan@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/as_poznan
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna więziennictwa
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/as_poznan, www.sw.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/as_poznan, www.sw.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/as_poznan
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków ochrony osobistej do Aresztu Śledczego w Poznaniu
Numer referencyjny Ds-10/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do Aresztu Śledczego w Poznaniu środków ochrony osobistej niezbędnych do przeciwdziałania i zwalczania przyczyn i skutków stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii oraz stanu klęski żywiołowej. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część I – Dostawa rękawiczek jednorazowych nitrylowych Część II – Dostawa Indywidualnych Zestawów Ochrony Biologicznej (IZOB) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w formularzach ofertowych do poszczególnych części. a) Część I – Dostawa rękawiczek jednorazowych nitrylowych - 130 000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 300 000 szt. w następujących rozmiarach: - rozmiar S minimum 13 000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 30 000 szt. - rozmiar M minimum 26 000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 60 000 szt. - rozmiar L minimum 40 000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 90 000 szt. - rozmiar XL minimum 51 000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 120 000 szt. b) Część II – Dostawa Indywidualnych Zestawów Ochrony Biologicznej (IZOB) - 600 szt. (do 2000 szt. z prawem opcji) w następujących rozmiarach: - rozmiar XXL minimum 400 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 1000 szt. - rozmiar XXXL minimum 200 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 1000 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększenia zakupu oferowanego asortymentu po wyborze najkorzystniejszej oferty z ilości minimalnej dla każdej z części do ilości nie większej niż ilość maksymalna określona dla danego asortymentu. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i cenie, jak zamówienie podstawowe. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania oferty oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; Wykonawca składa ww. oświadczenie zgodnie załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania oferty oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; Wykonawca składa ww. oświadczenie zgodnie załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania oferty oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; Wykonawca składa ww. oświadczenie zgodnie załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia zamawiający, wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4) Na etapie badania ofert Zamawiający może żądać dostarczenia jednego kompletnego zestawu ochrony biologicznej IZOB. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy niezwłocznie jeden komplet IZOB, jednak nie później niż 3 dni od wezwania, na adres: Areszt Śledczy w Poznaniu; ul. Młyńska 1; 61-729 Poznań. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internatowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W sytuacji posiadania dokumentów i oświadczeń przez Zamawiającego, Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie usługi, stosuje się przepisy § 7 i § 8 ww. Rozporządzenia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia zamawiający, wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4) Na etapie badania ofert Zamawiający może żądać dostarczenia jednego kompletnego zestawu ochrony biologicznej IZOB. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy niezwłocznie jeden komplet IZOB, jednak nie później niż 3 dni od wezwania, na adres: Areszt Śledczy w Poznaniu; ul. Młyńska 1; 61-729 Poznań. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internatowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W sytuacji posiadania dokumentów i oświadczeń przez Zamawiającego, Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie usługi, stosuje się przepisy § 7 i § 8 ww. Rozporządzenia.
Inne dokumenty niewymienione Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: a) w przypadku ewentualnej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot zamówienia (art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp). b) w przypadku gdy wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 4) ustawy pzp: na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art. 144 ust 1 pkt 1, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
IV 4 4 data 2020-11-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku nieotrzymania środków na sfinansowanie całości lub części zamówienia z Funduszu Aktywizacji Zawodowej Skazanych oraz Rozwoju Przywięziennych Zakładów Pracy.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa rękawiczek jednorazowych nitrylowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część I – Dostawa rękawiczek jednorazowych nitrylowych - 130 000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 300 000 szt. w następujących rozmiarach: - rozmiar S minimum 13 000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 30 000 szt. - rozmiar M minimum 26 000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 60 000 szt. - rozmiar L minimum 40 000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 90 000 szt. - rozmiar XL minimum 51 000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 120 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzu ofertowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa Indywidualnych Zestawów Ochrony Biologicznej (IZOB) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część II – Dostawa Indywidualnych Zestawów Ochrony Biologicznej (IZOB) - 600 szt. (do 2000 szt. z prawem opcji) w następujących rozmiarach: - rozmiar XXL minimum 400 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 1000 szt. - rozmiar XXXL minimum 200 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 1000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzu ofertowym.
  

Criterion

Kryteria TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)