| GuidZP400 |
793cbf05-dabb-4b3f-911d-1a1a050b3b40
|
| Biuletyn |
608457-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
|
| Regon |
64013600000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Reymonta
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
45-066
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
077 454-54-01,
|
| Zamawiajacy fax |
077 453-61-06
|
| Zamawiajacy email |
zam-publ@ginekologia.opole.pl,
|
| Adres strony url |
www.ginekologia.opole.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zakup aparatury i sprzętu medycznego w celu poprawy wysokospecjalistycznej opieki nad matką i dzieckiem w Klinicznym Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.ginekologia.opole.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ginekologia.opole.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
45-066 Opole, ul. Reymonta 8 (Sekretariat, pok. nr 7 w budynku A)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą aparatury medycznej, z podziałem na 7 zadań częściowych.
|
| Numer referencyjny |
PN/D/AM/23/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą aparatury medycznej, z podziałem na 7 zadań. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań) 7. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 7 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
ZADANIE NR 1: 2 300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100 PLN),
ZADANIE NR 2: 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100 PLN),
ZADANIE NR 3: 50,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100 PLN),
ZADANIE NR 4: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100 PLN),
ZADANIE NR 5: 1 600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100 PLN),
ZADANIE NR 6: 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100 PLN),
ZADANIE NR 7: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100 PLN).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Kardiomonitor – szt. 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą Kardiomonitorów - szt. 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pulsoksymetr z pomiarem RR – szt. 10
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą Pulsoksymetrów z pomiarem RR - szt. 10. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pulsoksymetr transportowy – szt. 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą Pulsoksymetru transportowego - szt. 1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Kardiomonitor wieloczynnościowy – szt. 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą Kardiomonitora wieloczynnościowego - szt. 1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Stanowisko do resuscytacji noworodka – szt. 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą Stanowiska do resuscytacji noworodka - szt. 1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 5, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pulsoksymetr dla dorosłych – szt. 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą Pulsoksymetru dla dorosłych - szt. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 6, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Respirator – szt. 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą Respiratora - szt. 1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 7, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |