Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r

Publication date 2020-11-10
End date 2020-11-19 00:00:00
Instytucja Powiat Zielonogórski
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608503-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”
2. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz sposób jego realizacji określony został w załącznikach nr 3 oraz 4 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania:
- powinien pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji IV kwartał 2020 r. oraz rok 2021),
- powinien być wykonany w całości z fabrycznie nowych podzespołów,
- nie może mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia,
- musi posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)
- musi zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny)
- musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP, Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba

UWAGA:
1. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami
i urządzenia.
2.W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
3. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0a651aa6-046c-4016-be66-9e562eceef9b
Biuletyn 608503-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Zielonogórski
Regon 97077014900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podgórna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 527 575
Zamawiajacy fax 684 527 500
Zamawiajacy email zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
Adres strony url www.bip-powiat-zielonogorski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat-zielonogorski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę sporząda się pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo Pocztowe (dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.Uwaga W związku z wprowadzonymi ograniczeniami w zakresie pracy urzędu w zwiazku z pandemia COVID-19, w przypadku osobistego składania oferty, Wykonawca przed pojawieniem się w urzędzie zobowiązny jest telefonicznie powiadomić Zamawiajacego o chęci złożenia ofert. ( zgodnie z Rozdziałem XI SIWZ)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zielona Góra, ul. Podgórna 5
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r
Numer referencyjny OR.273.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.” 2. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz sposób jego realizacji określony został w załącznikach nr 3 oraz 4 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania: - powinien pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji IV kwartał 2020 r. oraz rok 2021), - powinien być wykonany w całości z fabrycznie nowych podzespołów, - nie może mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia, - musi posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) - musi zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny) - musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP, Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba UWAGA: 1. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 2.W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 3. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww.zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wymaga złożenia aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), chyba, że Zamawiający będzie posiadał dokumenty dotyczące Wykonawcy lub będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych; - składany na wezwanie Zamawiającego– do złożenia tego dokumentu zostanie zobligowany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. Uwaga: Uwzględniając zapisy art. 26 ust.6 ustawy Pzp dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu w pkt 14 „Formularza oferty” adresy ogólnie dostępnych i elektronicznie prowadzonych baz z których Zamawiający bezpłatnie będzie mógł pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określał warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wstępnego potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z zał. nr 2A do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art 86 ust 5Pzp) w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania składa oświadczenie zgodnie z zał. nr 2B do SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Ponadto do oferty należy dołączyć: Formularz ofertowy ( zał. nr 1 do SIWZ), Formularz cenowo-techniczny 9 zał. nr 4 do SIWZ), dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla Stron postanowienia umowy zostały zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-11-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Z uwagi na brak miejsca w ogłoszeniu zamawiający informuje, że nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)