Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu

Publication date 2020-11-10
End date 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej
Miejscowość Rypin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608271-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wymienionych i opisanych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ (1A, 1J) do Zespołu Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d7e2e8d9-46db-4a83-9e88-c792ceda8c37
Biuletyn 608271-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej
Regon 76788800000000
Zamawiajacy adres ulica Nadróż
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rypin
Zamawiajacy kod pocztowy 87-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 54 270 31 12,
Zamawiajacy fax 54 270 31 12
Zamawiajacy email sekretariat@zs4nadroz.pl,
Adres strony url www.zs4nadroz.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zs4nadroz.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Tak pisemnie - Zespół Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu, Nadróż 1 , 87-515 Rogowo
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
Numer referencyjny ZS4.ZP.341.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wymienionych i opisanych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ (1A, 1J) do Zespołu Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w wyżej wymienionym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w wyżej wymienionym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 3 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca (bez wezwania Zamawiającego), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zmiana stosunków umowy będzie miała charakter nadzwyczajny, obiektywny, niezależny od Stron (np.: różnego rodzaju klęski żywiołowe, strajk generalny); 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mające bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron. 3) Zaniechanie wydawania posiłków przez Zamawiającego. Zmiany i uzupełnienie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i wyroby wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów wędliniarskich wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy drobiu wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy warzyw i owoców wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy ziemniaków wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy nabiału wymienionego opisanego w formularzu cenowym nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy mrożonek wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy ryb wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 8.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy pieczywa wymienionego i opisanego w formularzu cenowym nr 9.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówieniem są sukcesywne dostawy jaj wymienionych i opisanych w formularzu cenowym nr 10.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)