Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych

Publication date 2020-11-10
End date 2020-11-26 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek
Miejscowość Końskie
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608408-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do magazynu DPS „Cichy Zakątek” w Końskich. Wykonawcy mogą złożyć oferty na dowolną ilość części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys cenowy oddzielny dla każdej części - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca składa ofertę na wszystkie artykuły spożywcze zawarte w danej części. Zamawiający informuje, że ilości artykułów wyszczególnionych w Kosztorysie cenowym zamówienia mogą ulec zmianie, zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach wartości umowy. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawca dostarcza artykuły pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9dbc8263-5e9d-4f74-b77a-5aa0e12e0998
Biuletyn 608408-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek
Regon 29282925500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Końskie
Zamawiajacy kod pocztowy 26-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 372-51-57,
Zamawiajacy fax 041 372-51-57
Zamawiajacy email zamowienia@dpskonskie.pl,
Adres strony url http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/dps_konskie_zamowienia_publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/dps_konskie_zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/dps_konskie_zamowienia_publiczne
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie- za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek ul. Warszawska 25, 26-200 Końskie; Dział Techniczno-Gospodarczy. Oferty nalezy składać od poniedziałku do piątku w godzinach o 7:00 do 15:00
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
Numer referencyjny DPS.VII.26.3.1733.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do magazynu DPS „Cichy Zakątek” w Końskich. Wykonawcy mogą złożyć oferty na dowolną ilość części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys cenowy oddzielny dla każdej części - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca składa ofertę na wszystkie artykuły spożywcze zawarte w danej części. Zamawiający informuje, że ilości artykułów wyszczególnionych w Kosztorysie cenowym zamówienia mogą ulec zmianie, zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach wartości umowy. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawca dostarcza artykuły pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w/w zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w/w zakresie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy- zał. nr.1 do SIWZ, Kosztorys cenowy oddzielny dla każdej części -zał. nr 2 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp dot. przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust 1 pkt. 23 -zał. nr 5 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ceny jednostkowe brutto asortymentu określone dla części 7 „warzywa i owoce” mogą ulec zmianie, jednak nie wcześniej, niż po upływie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Kolejne zmiany cen jednostkowych mogą nastąpić po upływie 2 miesięcy od poprzedniej. Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie wyłącznie wówczas, jeżeli cena rynkowa danego artykułu ulegnie zmianie(zwiększeniu lub zmniejszeniu) o co najmniej 10% w stosunku do ceny z dnia podpisania umowy (lub aneksu ustalającego nową cenę) i utrzyma się na tym poziomie przez co najmniej 14 dni. W wyżej opisanym przypadku zmiany cen jednostkowych należy sporządzić aneks do umowy, który będzie obowiązywał po upływie 7 dni od daty jego podpisania. Ceny jednostkowe będą badane na podstawie cennika Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A Bronisze. Z wnioskiem o zmianę cen może wystąpić każda ze stron, dokumentując wystąpienie ww. sytuacji.
IV 4 4 data 2020-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso,drób i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa, drobiu i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.2 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mleko i produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa mleka i produktów mleczarskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. 2 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. 2 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa różnych artykułów spożywczych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.2. do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ryby i konserwy rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa ryb i konserw rybnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.2 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa warzywa i owoce mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców mrożonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. 2 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.2 do niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)