| GuidZP400 |
9dbc8263-5e9d-4f74-b77a-5aa0e12e0998
|
| Biuletyn |
608408-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek
|
| Regon |
29282925500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Końskie
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
26-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
041 372-51-57,
|
| Zamawiajacy fax |
041 372-51-57
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@dpskonskie.pl,
|
| Adres strony url |
http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/dps_konskie_zamowienia_publiczne
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/dps_konskie_zamowienia_publiczne
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/dps_konskie_zamowienia_publiczne
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie- za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek ul. Warszawska 25, 26-200 Końskie; Dział Techniczno-Gospodarczy. Oferty nalezy składać od poniedziałku do piątku w godzinach o 7:00 do 15:00
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
|
| Numer referencyjny |
DPS.VII.26.3.1733.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do magazynu DPS „Cichy Zakątek” w Końskich. Wykonawcy mogą złożyć oferty na dowolną ilość części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys cenowy oddzielny dla każdej części - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca składa ofertę na wszystkie artykuły spożywcze zawarte w danej części. Zamawiający informuje, że ilości artykułów wyszczególnionych w Kosztorysie cenowym zamówienia mogą ulec zmianie, zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach wartości umowy. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawca dostarcza artykuły pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w/w zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w/w zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy- zał. nr.1 do SIWZ, Kosztorys cenowy oddzielny dla każdej części -zał. nr 2 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp dot. przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust 1 pkt. 23 -zał. nr 5 do SIWZ.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Ceny jednostkowe brutto asortymentu określone dla części 7 „warzywa i owoce” mogą ulec zmianie, jednak nie wcześniej, niż po upływie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Kolejne zmiany cen jednostkowych mogą nastąpić po upływie 2 miesięcy od poprzedniej. Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie wyłącznie wówczas, jeżeli cena rynkowa danego artykułu ulegnie zmianie(zwiększeniu lub zmniejszeniu) o co najmniej 10% w stosunku do ceny z dnia podpisania umowy (lub aneksu ustalającego nową cenę) i utrzyma się na tym poziomie przez co najmniej 14 dni. W wyżej opisanym przypadku zmiany cen jednostkowych należy sporządzić aneks do umowy, który będzie obowiązywał po upływie 7 dni od daty jego podpisania. Ceny jednostkowe będą badane na podstawie cennika Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A Bronisze. Z wnioskiem o zmianę cen może wystąpić każda ze stron, dokumentując wystąpienie ww. sytuacji.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-26T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso,drób i wędliny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa, drobiu i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.2 do niniejszej SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Mleko i produkty mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mleka i produktów mleczarskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. 2 do niniejszej SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby cukiernicze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. 2 do niniejszej SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa różnych artykułów spożywczych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.2. do niniejszej SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby i konserwy rybne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa ryb i konserw rybnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.2 do niniejszej SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
warzywa i owoce mrożone
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców mrożonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. 2 do niniejszej SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
warzywa i owoce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.2 do niniejszej SIWZ.
|
| | |